برگزاری اولین دوره مدیریت استخرها و اماکن آبی در استان خوزستان

اولین دوره مدیریت استخرها و اماکن آبی در استان خوزستان با حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران این رشته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ اولین دوره مدیریت استخرها و اماکن آبی استان خوزستان روز شنبه (۱۶ تیر ۱۳۹۷) به همت هیات شنا این استان در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور  ۱۷۰ مدیر سازمان یافته و ۷۲ متقاضی جدید مدیریت اماکن و ورزش‌های آبی برگزار شد.

ابتدا عیسی زاده رئیس هیات شنا استان خوزستان پیرامون مسائل استخرها و مکان‌های آبی طبق مصوبه معاون پارلمانی در خصوص واگذاری برگزاری کلاس‌های مدیران استخرها به فدراسیون شنا سخنانی عنوان کرد و پس از آن ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش و سرپرست هیئت نجات غریق استان و خسرو پیر هادی مدیرکل حراست استانداری و عضو هیئت رئسه هیئت شنا در مورد برنامه های اتی هیئت موضوعاتی را مطرح کردند.

در ادامه مردانی  کارشناس حقوقی دادگستری، محسن ابدالی نماینده هیئت نجات غریق، رحمانی نائب رئیس انجمن حمایت ازحقوق مصرف کنندگان کشور و رئیس این انجمن در خوزستان، مالک قاطع کارشناس و سخنران امور قراردادهای فی مابین مربیان و مدیران وباشگاه ها مطالبی را در این خصوص اضافه کردند. همچنین تدریس موارد کلیدی وظایف مدیران در استخر ها و جلسه پرسش و پاسخ و آزمون این جلسه توسط سید محمد رضا زکی زاده مدرس فدراسیون نجات غریق و ورزش درمانی در اب انجام شد. در انتها نیز با اهدا کتاب حقوق ورزشی دراستخر ها از طرف هیئت شنا استان به کلیه شرکت کنندگان جلسه به پایان رسید.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.