برگزاری اولین دوره مسابقات شنا بین باشگاهی دختران سیستان و بلوچستان

اولین دوره مسابقات شنا بین باشگاهی دختران استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور 7 تیم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  اولین دوره مسابقات شنا بین باشگاهی دختران استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.
این دوره از مسابقات با با حضور۶۰ شناگر در قالب ۷ تیم  پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ پیگیری و به پایان رسید. تیم‌های هیات شنا شهرستان چابهار، هیات شنا شهرستان زاهدان، مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار زاهدان، استخر دهکده المپیک زاهدان، مدرسه شنا زاهدان، باشگاه سیمرغ زابل و استخر فرهنگ زاهدان ۷ تیم حاضر در این رقابت‌ها بودند.
این رقابت‌ها در پنج رده سنی ۷-۱۰، ۱۱-۱۲، ۱۳-۱۵، ۱۶-۲۰ و ۲۱-۲۵ سال برگزار و شناگران در ماده‌های ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ و ۱۰۰ متر قورباغه، ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال پشت، ۵۰ متر پروانه، ۴ در ۵۰  متر آزاد تیمی و ۴  در ۵۰  متر مختلط تیمی با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات تیم هیات شنا شهرستان زاهدان در جایگاه نخست ایستاد و تیم های مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار و استخر فرهنگ زاهدان به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند. همچنین در مزاسم پایانی این مسابقات به نفرات برتر حکم قهرمانی و مدال ورزشی اهدا شد.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب