برگزاری جشنواره شنا استان آذربایجان شرقی

جشنواره شنا به مناسبت بزرگداشت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جشنواره شنا به مناسبت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا به میزبانی هیات شنا استان آذربایجان شرقی ویژه دختران و پسران ۲۸ و ۲۹  تیرماه ۱۳۹۷ با شعار (شنا برای همه ، شنابرای زندگی) در شهرستان تبریز برگزار شد. این جشنواره با حضور ۲۱۴ شناگر در بخش دختران و ۲۷۰ شناگر در بخش پسران در قالب تیم هایی از شهرستان های میانه، مراغه، شبستر، هیات شنای ملکان، هیات شنای اسکو، هیات شنای سردرود و استخر های سطح شهر تبریز در دو رده سنی ۹-۱۰ سال و ۱۱-۱۲ سال و در چهار ماده ۲۵ آزاد، ۲۵ متر کرال پشت، ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال پشت پیگیری و به پایان رسید. بخش دختران این مسابقات روز ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۷ در استخر مهر تبریز و بخش پسران نیز ۲۹ تیر ۱۳۹۷ در استخر کوثر تبریز برگزار شد.

 

اکبر فرج الهی رئیس هیات شنای استان آذربایجان شرقی در این رابطه افزود؛ طبق برنامه ریزی های بعمل آمده در هیات استان از تمامی استخرها و مربیان مدارس شنای استان برای حضور در این مسابقات دعوت بعمل آمد. ایشان همچنین هدف از برگزاری جشنواره های شنا را ایجاد شور و نشاط در بین نونهالان و همچنین ارتقاء سطح سلامت عموم بیان کردند و افزودند؛ برگزاری جشنواره های شنا آشنایی والدین گرامی و نونهالان از مسابقات را افزایش می دهد و تجربه ایست که می تواند منجر به پدید آمدن قهرمانان و نام آوران ورزشی در سطح کشور شود.
ایشان در پایان از معاونت محترم ورزشی استان آقای  حبیب ستوده نژاد جهت حضور در این مراسم و مدیران استخر کوثر و استخر مهر و همچنین اسپانسر این جشنواره فروشگاه لوازم ورزشی بهارک ۲ و تمامی عزیزانی که در برگزاری این مراسم شرکت داشتند تقدیر و تشکر کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام

 

 

 

 

image_printپرینت مطلب