برگزاری جشنواره شنا استان ایلام

اولین دوره جشنواره شنا بمناسبت بزرگداشت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا در استان ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جشنواره شنا به مناسبت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا به میزبانی هیات شنا استان ایلام  ویژه دختران و پسران با شعار (شنا برای همه ، شنابرای زندگی) در  استخر آزادی شهر ایلام برگزار شد.

عبدالخالق شریف نیا رئیس هیات شنا این استان در حاشیه این جشنواره گفت: جشنواره ی بین المللی شنا به مناسبت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا ویژه خواهران و برادران در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه در استخر آزادی شهر ایلام برگزار شد.
وی ادامه داد:  روز ۲۹ تیر ماه جشنواره برادران برگزار شد که بیش از ۲۰ شناگر جوان در رده های سنی ۹ تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۲ سال در آن شرکت نمودند و در بخش بانوان نیز روز ۲۸ تیر ماه با حضور  بیش از ۴۰ شناگر مسابقات پیگیری شد.
رئیس هئیت شنای استان ایلام با اشاره برگزاری این جشنواره با کیفیت بالا و آمادگی خوب شرکت کنندگان خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادهای جوان این رشته ورزشی با حضور کمیته استعداد یابی فدراسیون شنا بوده است.
وی در پایان با تشکر از کلیه داوران ،شناگران ،اولیائ ورزشکاران .،عوامل اجرایی و کادر مجموعه استخر آزادی و هیات شنای استان افزود: برگزاری این جشنواره جهانی به صورت هماهنگ در سراسر کشور بوده است که امیدواریم استان ایلام با معرفی استعدادهای خوب در رشته شنا بتواند جایگاه واقعی خود را در سطح کشور و جهان به دست آورد.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب