برگزاری جشنواره شنا استان فارس

جشنواره شنا به مناسبت بزرگداشت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا به میزبانی استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ؛  جشنواره شنا به مناسبت روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا به همت هیات شنا استان فارس به صورت همزمان در سراسر کشور  ۲۸ و ۲۹  تیرماه ۱۳۹۷ با شعار (شنا برای همه ، شنابرای زندگی) به میزبانی شهرستان شیراز برگزار شد.

شهرام کمال زاده رئیس هیات شنای استان فارس با اعلام این خبر افزود: هیات شنای استان فارس با همکاری هیات شنای شیراز و به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و روز جهانی فدراسیون بین المللی شنا، با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در بین شناگران نسبت به برگزاری مسابقه گرامیداشت روز جهانی فدراسیون بین اللملی شنا اقدام نمود که در همین راستا و در بخش آقایان استخر احسان شهر شیراز برگزار گردید و نتایج زیر بدست آمد.

در رده سنی ۹ سال:
در رشته ۵۰ متر کرال سینه: محمد مهدی غلامی به مقام اول، پارسا شهشهانی به مقام دوم، محمد مهدی اصلانی به مقام سوم، یعقوب صادقی به مقام چهارم و مازیار حسینی به مقام پنجم دست یافتند.
در رشته ۵۰متر کرال پشت: پارسا شهشهانی به مقام اول،محمد مهدی غلامی به مقام دوم، یعقوب صادقی به مقام سوم، محمد مهدی اصلانی به مقام چهارم و مازیار حسینی به مقام پنجم دست یافتند.

در رده سنی ۱۰ سال:
در رشته ۵۰ متر کرال سینه: رادمهر رضایی به مقام اول، طاها گودرزی به مقام دوم، محمدمهدی بذرافکن به مقام سوم، بردیا فلاح به مقام چهارم و علیرضا شکر گزار به مقام پنجم دست یافتند.
در رشته ۵۰متر کرال پشت: رادمهر رضایی به مقام اول، محمدمهدی بذرافکن به مقام دوم، کیان قامتی به مقام سوم، طاها گودرزی به مقام چهارم و بردیا فلاح به مقام پنجم دست یافتند.

در رده سنی ۱۱-۱۲ سال:
در رشته ۱۰۰متر کرال سینه: امیر حسین زارع به مقام اول، سید محمد حسینی به مقام دوم، امیر حسین نظری به مقام سوم، کورش شیرافکن به مقام چهارم و بنیامین بانشی به مقام پنجم دست یافتند.
در رشته ۵٠متر کرال پشت: بنیامین بانشی به مقام اول، سهیل جوانمردی به مقام دوم، امیرحسین زارع به مقام سوم، امیرحسن نظری به مقام چهارم و سپهر فراحی به مقام پنجم دست یافتند.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب