برگزاری جشنواره شنا پسران شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان فارس

دور دوم جشنواره شنای پسران استان فارس(جام خلیج فارس) در دو گروه شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان برگزار و قهرمانان این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شهرام کمال زاده رئیس هیات شنای استان فارس با اعلام خبر برگزاری دور دوم جشنواره های شنا پسران در استان افزود: هیات شنای استان فارس باهدف ایجاد انگیزه و نشاط و کشف استعدادهای برتر در بین شناگران اقدام به برگزاری جشنواره های شنا در سطح استان نموده است که در همین راستا و در دور دوم این مسابقات شناگران در سه رشته ۵۰ متر کرال پشت, ۱۰۰ متر کرال پشت و ۵۰ متر پروانه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
کمال زاده افزود: در دور دوم این مسابقات تیم‌های شهرستان های شمالی استان به مدت یک روز مهمان هیات شنای آباده بودند و در بخش شهرستان‌های جنوبی هیات شنای شهرستان جهرم میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت.

 

 

در جشنواره شهرستان‌های شمالی استان که به میزبانی شهرستان آباده برگزار شد نتایج زیر بدست آمد:

در رشته ۵۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، آرمین مرادیان از شهرستان مرودشت به مقام اول، امید وفا از شهرستان مرودشت به مقام دوم و محمدرضا دهقانی از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، امیر محمد سجادیان از شهرستان مرودشت به مقام اول، علیرضا کدخدایی از شهرستان مرودشت به مقام دوم و محمدحسین فلاح از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال، امیررضا خورشیدی از شهرستان مرودشت به مقام اول، مهدی مختاری از شهرستان اقلید به مقام دوم و محمدصالح طهماسبی از تیم کارگران آباده به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، میثم بهمه‌ای از شهرستان مرودشت به مقام اول، نیما یزدانی از تیم کارگران آباده به مقام دوم و احمدرضا دهقانی از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۵۰ متر پروانه:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، امیر ثامی اسلمی از شهرستان اقلید به مقام اول، آرمین مرادیان از شهرستان مرودشت به مقام دوم و محمدرضا دهقانی از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، محمدحسین فلاح از شهرستان مرودشت به مقام اول، امیر محمد سجادیان از شهرستان مرودشت به مقام دوم و اهورا کشتکار از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، آرمان فرخی از تیم کارگران آباده به مقام اول، سینا دشتبان از شهرستان کازرون به مقام دوم و امیررضا خورشیدی از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، نیما یزدانی از تیم کارگران آباده به مقام اول، امیرحسین مطهری فرد از شهرستان کازرون به مقام دوم و میثم بهمه‌ای از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.

 

در جشنواره شهرستان های جنوبی استان که به میزبانی شهرستان جهرم برگزار گردید نتایج زیر بدست آمد:

در رشته ۵۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، سبحان شعبانی از تیم فرجام جهرم به مقام اول، پارسا معماریان از تیم فرجام جهرم به مقام دوم و سیدجواد مصلی نژاد از تیم فرجام جهرم به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، ماهان ابراهیمی از تیم فرجام جهرم به مقام اول، امیرحسین رحمانیان از تیم فرجام جهرم به مقام دوم و امیر رحمانیان از تیم فرجام جهرم به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال، حسین رضا زاده از تیم فرجام جهرم به مقام اول، مرتضی مومن زاده از تیم فرجام جهرم به مقام دوم و علیرضا شکفته از تیم هیات شنای لار به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، شایان کاظمی زاد از تیم هیات شنای لار به مقام اول، رضا صادقی از تیم هیات شنای فسا به مقام دوم و حسین متقی فر از تیم هیات شنای فسا به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۵۰ متر پروانه:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، سبحان شعبانی از تیم فرجام جهرم به مقام اول، سیدجواد مصلی نژاد از تیم فرجام جهرم به مقام دوم و پارسا معماریان از تیم فرجام جهرم به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، ماهان ابراهیمی از تیم فرجام جهرم به مقام اول، امیرحسین رحمانیان از تیم فرجام جهرم به مقام دوم و محمدجواد جاماسبی از تیم فرجام جهرم به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، حسین رضا زاده از تیم فرجام جهرم به مقام اول، پوریا قهرمانی از تیم هیات شنای فسا به مقام دوم و مرتضی مومن زاده از تیم فرجام جهرم به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، شایان کاظمی زاد از تیم هیات شنای لار به مقام اول، رضا صادقی از تیم هیات شنای فسا به مقام دوم و حسین متقی فر از تیم هیات شنای فسا به مقام سوم دست یافتند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب