برگزاری دوره ارتقاء سطح دانش مدیران استخر ها در تبریز

دوره توجیهی و ارتقاء سطح دانش مدیران استخر ها و اماکن ورزشهای آبی در تبریز روز پنج شنبه (29 بهمن 1394) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  این دوره به مناسبت گرامیداشت روز ۲۹ بهمن (قیام مردم تبریز) در تالار آذرساتراپ تبریز با سخنرانی فیروزی ریاست  هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان آغاز شد.

وی با گزارش عملکرد هیات در یک سال اخیر و سخنانی در رابطه با همکاری های بیشتر با هیات نجات غریق و غواصی جهت  ایمن سازی و حرفه ای کردن ورزشهای آبی و تفکیک ناجیان و مربیان با لباسهای فرم  به سخنرانی پرداختند.
او همچنین از اجباری نمودن تیم داری در استخرها  و حضور در مسابقات از سال آینده خبر دادند و تمدید و صدور پروانه ی فعالیت را منوط به این معقوله دانستند.
در ادامه عادل مقام رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان شرح وظایف ابلاغ شده از طرف فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران را ارائه کردو آشنایی مدیران به مسائل و آیین نامه های فدراسیون نجات غریق و غواصی را لازم دانستند.
عادل مقام همچنین نظارت مدیران بر کارکنان و شناگران را را لازم و ضروری دانستند و استخدام کارکنان جدید را منوط به موارد یاد شده متذکر شدند، برنامه ریزی برای آموزش همگانی و بیمه کردن استخر و تجهیز به لوازم ایمنی روز را از ضروریات دانستند، وی همچنین در حمایت از ناجیان ، آمادگی جسمانی و عمومی آنها را لزوم تمرین و ارتقاء درجه یاد کردند.
در ادامه این دوره مدیر حقوقی اداره کل ورزش و جوانان خلیل مهرآوران در مورد مسائل حقوقی باشگاهها و کارشناس بهداشت محیط ، جوانپور در مورد مسائل بهداشتی و نحوه گند زدایی صحیح و حنیفی کارشناس اداره ملی استاندارد در مورد استاندارد سازی پارک های آبی و سرسره ها و رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تقی زاده در مورد عمده شکایات ارباب رجویان در مورد اماکن آبی و مسائل مرتبط با نحوه برخورد و رسیدگی به تخلفات احتمالی به سخنرانی پرداختند.
در ادامه این دوره اکبر فرج اللهی معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از هیات نجات غریق و غواصی و هیات شنا، شیرجه و واترپلو برای همکاری و تعامل در اجرای برنامه ها و ملزم نمودن همکاری مدیران اماکن آبی به رعایت استاندارد سازی از طرف اداره ملی استاندارد و تاکید جدی به رعایت بهداشت و نحوه گندزدایی استخر ها جهت حفظ بهداشت عمومی ورزشکاران و ارباب رجویان محترم به سخنرانی پرداختند.
در آخر این دوره نمایندگانی از طرف مدیران جهت انتقاد و یا پیشنهاد برای بهتر شدن روال کاری هر دو طرف به ایراد سخن پرداختند که فرج الهی، عادل مقام، فیروزی  به پاسخگویی به این عزیزان پرداختند
همچنین از مدیران شایسته و منتخب نیز به رسم یادبود با لوح سپاسی تجلیل به عمل آمد.
photo_2016-02-20_00-03-32
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب