برگزاری لیگ برتر واترپلو به صورت متمرکز

اعضای سازمان لیگ برتر واترپلو مصوب کردند که رقابت های فصل جاری (١٣٩٢) به صورت متمرکز در ٩ شهر کشور برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جلسه ی سازمان لیگ واترپلو امروز در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی ٩دی برگزار شد. نمایندگان باشگاه های مختلف به ارائه ی دیدگاه های خود درباره ی چگونگی برگزاری مسابقات پرداختند.
هر یک از نمایندگان با بیان نقاط ضعف فصل گذشته ی لیگ برتر پیشنهادهای خود را برای ارتقا سطح کیفی مسابقات و همچنین چگونگی برگزاری رقابت ها مطرح کردند.
هادی بیک مسئول سازمان لیگ و علی گرامی نیز با بررسی پیشنهادهای مطرح شده بر لزوم جوان گرایی، بالا بردن سطح کیفی مسابقات، تعامل سازنده با رسانه ها، جذب حداکثری نیروهای موثر واترپلو و استفاده از تجربیات نخبگان و پیشکسوتان تاکید کردند.
در پایان نیز محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، با ابراز احترام به دیدگاه های مطرح شده از نمایندگان باشگاه ها خواست که توجه ویژه ای به بازیکن سازی، کشف استعدادها و به کار گیری نیروهای جوان و مستعد در تیم ها داشته باشند.
اعضای حاضر در این جلسه تصویب کردند که مسابقات لیگ برتر سال ١٣٩٢ از اول آبان ماه و به صورت متمرکز برگزار شود. براین اساس در هر هفته ی مسابقات لیگ برتر تمام تیم ها در دو گروه و به صورت متمرکز در یک شهر به رقابت با یکدیگر می پردازند، در نهایت هم مرحله ی پلی آف هم رده بندی برگزار می شود.
هادی بیک رییس سازمان لیگ برتر واترپلو با تایید این خبر از اعلام برنامه ی کامل مسابقات تا دو هفته ی آینده خبر داد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب