برگزاری لیگ شنا پسران و دختران منطقه آزاد اروند

مرحله دوم لیگ شنا پسران و مرحله اول لیگ شنا دختران منطقه آزاد اروند در رده سنی زیر ۱۷ سال به میزبانی هیات شنا آبادان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله دوم لیگ شنا پسران در رده سنی زیر ۱۷ سال منطقه آزاد اروند، روز پنج شنبه (۲۶ دی ۱۳۹۸) تحت عنوان گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای حادثه دلخراش هواپیمای اوکراینی با حضور ۶ تیم و بیش از ۷۰ شناگر در استخر اروند به میزبانی هیات شنا آبادان برگزار شد. این دوره از رقابت ها از ساعت ۸ صبح در استخر اروند شهرستان آبادان برگزار و مقام های اول تا ششم مشخص شدند.

در دور اول و دوم لیگ شنا منطقه آزاد اروند، تیم مدرسه شناى نوین اروند (الف) در مجموع با کسب ١۴٢۴ امتیاز توانست با غلبه بر حریفان خود مقام اول این دور از رقابت ها را از آن خود کند.

همچنین در مجموع دو دور این رقابت ها تیم های استخر کارگر (الف) با ٨٢٧ امتیاز، هیات شنا خرمشهر با ٧١٢ امتیاز، مدرسه شنا نوین اروند(ب) با ۶٨٠ امتیاز، استخر ناجى با ٢٢٧ امتیاز و استخر کارگر (ب) با ٨۵ امتیاز مقام های دوم تا ششم  را کسب کردند.

در مرحله اول رقابت های لیگ شنا پسران زیر ۱۷ سال منطقه آزاد اروند؛ تیم های آکادمى شنا نوین اروند(الف) با ۶٩١ امتیاز، استخر کارگر (الف) با ۴٠٧ امتیاز، هیات شنا خرمشهر با ٣٩٨ امتیاز، آکادمى شنا نوین اروند (ب) با ٢٩۴ امتیاز، استخر ناجى با ٢٠١ امتیاز و استخر کارگر (ب) با ٨۵ امتیاز مقام های اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.

 

همچنین روز جمعه (۲۷ دی ۱۳۹۸) اولین مرحله از رقابت های لیگ شنا ویژه دختران رده ینی زیر ۱۷ منطقه آزاد اروند در ۴ ماده و با حضور ۴ تیم از آبادان و خرمشهر در استخر ناجی آبادان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیم های راسپینا ۱ به مربیگری سرخانم آبادی، راسپینای ۲ به مربیگری سرکار خانم محمدیان، کارگر آبادان و پدیده های آبی خرمشهر با حضور ۶۵ شناگر شرکت کردند.

در پایان تیم های راسپینا ۱ با امتیاز ۵۵۵ و راسپینا ۲ با امتیاز ۳۸۲ از هیات شنا آبادان، تیم پدیده های آبی خرمشهر با امتیاز ۳۶۸ و تیم استخر کارگر آبهدان با امتیاز ۲۱۵ به ترتیب مقام های اول تا چهارم را از آن خود کردند.

WhatsApp Image 2020-01-21 at 00.45.16 WhatsApp Image 2020-01-21 at 00.45.16 (1)

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب