برگزاری مسابقات شنا گرامیداشت دهه مبارک فجر استان فارس

قهرمانان مسابقات شنا گرامیداشت دهه مبارک فجر استان فارس مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شهرام کمال زاده رئیس هیات شنای استان فارس با اعلام خبر برگزاری مسابقات شنا به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر افزود: هیات شنای استان فارس باهدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایجاد رقابتی شاد فی مابین شناگران برتر استان فارس اقدام به برگزاری این مسابقه با حضور بیش از ۷۰ شناگر برتر استان در چهار رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، ۹ – ۱۰ سال، ۱۱ – ۱۲ سال و ۱۳-۱۴ سال نمود.
در مراسم اختتامیه این مسابقات که در هشت رشته ۵۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه، ۱۰۰ متر قورباغه،۵۰ متر کرال پشت، ۱۰۰ متر کرال پشت،۵۰ متر پروانه و ۱۰۰ متر پروانه برگزار شد سعید روستا دبیر هیات شنای استان فارس ضمن قدردانی از همکاری تمام تلاشگران خانواده شنا به نتایج بدست آمده در این دوره از مسابقات اشاره نمود و آن را حاصل تلاش شهرستان ها و مربیان شنای تیم ها دانست، در پایان مسابقات به نفرات و تیم های برتر جوایزی اهدا شد.

 

 
نتایج مسابقات شناگران برتر استان فارس

در رشته ۵۰ متر آزاد:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، محمد مهدی غلامی از شیراز به مقام اول، پارسا شهشهانی از شیراز به مقام دوم و سبحان شعبانی از تیم فرجام شهرستان جهرم به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر آزاد:
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، امیرحسین نظری از شیراز به مقام اول، امیرمحمد سجادیان از شهرستان مرودشت به مقام دوم و بنیامین مؤذنی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، علیرضا کاووسی از شیراز به مقام اول، یاسین پناهیان از شیراز به مقام دوم و محمدرضا مرادی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، محمدجواد ظریف خواه از شیراز به مقام اول، پارسا فلامکی از شیراز به مقام دوم و سینا ایوب زاده از شیراز به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۵۰ متر قورباغه:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، امید وفا از شهرستان مرودشت به مقام اول، پارسا شهشهانی از شیراز به مقام دوم و محمد اصلانی از تیم شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، امیرمحمد سجادیان از شهرستان مرودشت به مقام اول، امیرحسین نظری از شیراز به مقام دوم و محمدحسین فلاح از شهرستان مرودشت به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر قورباغه:
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، علیرضا کاووسی از شیراز به مقام اول، ارشان مقربی از شیراز به مقام دوم و محمدرضا مرادی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، غلامرضا سیادتپور از شیراز به مقام اول، میثم بهمهای از شهرستان مرودشت به مقام دوم و نیما یزدانی از شهرستان آباده به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۵۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، پارسا شهشهانی از شیراز به مقام اول، محمد اصلانی از شیراز به مقام دوم و محمد مهدی غلامی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، سپهر فراحی از شیراز به مقام اول، امیرحسین نظری از شیراز به مقام دوم و ماهان ابراهیمی از تیم فرجام شهرستان جهرم به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر کرال پشت:
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، یاسین پناهیان از شیراز به مقام اول، سهیل جوانمردی از شیراز به مقام دوم و محمدرضا مرادی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، رادین نوشاد از شیراز به مقام اول، پارسا فلامکی از شیراز به مقام دوم و ابوالفضل پارسایی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۵۰ متر پروانه:
در رده سنی ۸ و زیر ۸ سال، محمد مهدی غلامی از شیراز به مقام اول، امیر ثامن اسلمی از شهرستان اقلید به مقام دوم و سبحان شعبانی تیم فرجام شهرستان جهرم از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۰-۹ سال ، امیرحسین نظری از شیراز به مقام اول، محمدحسین فلاح از شهرستان مرودشت به مقام دوم و سپهرفراحی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.
در رده سنی ۱۲-۱۱ سال ، محمدرضا مرادی از شیراز به مقام اول، آرمان فرخی از تیم کارگران شهرستان آباده به مقام دوم و علیرضا کاووسی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.

در رشته ۱۰۰ متر پروانه:
در رده سنی ۱۴-۱۳ سال ، غلامرضا سیادت پوراز شیراز به مقام اول، محمدجواد ظریف خواه از شیراز به مقام دوم و ابوالفضل پارسایی از شیراز به مقام سوم دست یافتند.

 

photo_2018-02-05_10-17-40 photo_2018-02-05_10-17-51 photo_2018-02-05_10-17-54 photo_2018-02-05_10-20-01 photo_2018-02-05_10-17-29

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.