برگزاری آخرین دوره آنلاین کلینیک مقدماتی شنا

هشتمین و آخرین دوره آنلاین کلینیک مقدماتی شنا ویژه ارتقاء مربیگری درجه ۳به ۲ روز پنجشنبه مورخ 14 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ باعنایت به درخواست هیات‌های شنای استانهایی که قصد برگزاری مربیگری درجه ۲شنا را در سال جاری دارند، کمیته آموزش فدراسیون با توجه به ضرورت، هشتمین دوره کلینیک مقدماتی شنا را روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق ثبت نام الکترونیکی در سایت فدراسیون به آدرس (درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون https://register.irsf.ir ) و حضور در سامانه آموزش مجازی https://swim1400.ir (اتاق کلینیک مربیگری) برگزار خواهد نمود.

هشتمین دوره کلینیک مقدماتی شنا (باصدورگواهینامه توسط فدراسیون) در روز پنجشنبه مورخ ۱۴ بهمن بصورت آموزش مجازی و آنلاین با هدف ارتقاء سطح دانش مربیان شنا و بهره مندی از ۱۰ امتیازآموزشی(ارتقاء و سالانه)جهت پیش نیاز شرکت در دوره مربیگری درجه ۲شنا برگزار خواهد شد. تمامی مربیان درجه ۳ شنا واجد شرایط از سراسر استانهای کشور برای شرکت در این دوره مجاز هستند.
زمان برگزاری کلینیک مجازی(آنلاین):
پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰
((ویژه مربیان درجه ۳ شنا))

شرایط شرکت در دوره کلینیک مقدماتی شنا:

  • داشتن بسته اینترنتی(حداقل حجم ۸۰۰ مگابایت)/ گوشی هوشمند یا لپ تاپ / نرم افزار flash player/ مرور گرchrome google یا firefox (بروزرسانی شده))
  • عضویت در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون((https://register.irsf.ir))
  • دارا بودن کارت مربیگری شنا (درجه ۳) بارگذاری شده در سوابق ثبت شده
  • ثبت نام در دوره (قبل از تکمیل ظرفیت یا پایان زمان مقرر)
  • داشتن شرایط شرکت دردوره مربیگری درجه۲ شنا(گذشت حداقل۳ سال از دریافت کارت درجه۳/حداقل سن ۲۳ سال تمام/دارای ۳ برگ گواهی بازآموزی های ۳سال گذشته ۹۸-۹۹-۱۴۰۰

نحوه ثبت نام درسامانه بانک اطلاعات (register.irsf.ir )فدراسیون شنا:

  1. ابتدا باید ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون بعنوان عضویت خانواده شنا (ایجاد حساب کاربری) فقط با مرورگر firefox پرداخت وجه صورت پذیرد. سپس نسبت به تکمیل ویرایش اطلاعات کاربری پروفایل خود(مشخصات فردی/اطلاعات تماس/اطلاعات شغلی وتحصیلی/مدارک) اقدام نمایید.
  2. سپس کارت مربیگری شنا درجه ۳ را در قسمت درخواست تایید سوابق بارگذاری نمایید.

تبصره ۱: جهت اطلاع بیشتراز نحوه ثبت نام و عضویت درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون شنا، در خط فرمان ورود به سامانه فدراسیون شنا به آدرس register.irsf.ir روی آیکون آموزش سامانه کلیک نموده و فایل آموزش گام به گام ثبت نام را بارگذاری و مطالعه نمایید.

مدارک مورد نیاز درصورتی که کاربر جدید هستید (جهت بارگذاری الکترونیکی درسامانه بانک اطلاعات) فدراسیون:

  • تصویررنگی از اصل شناسنامه(صفحه اول و درصورت داشتن توضیحات، صفحه توضیحات هم اسکن گردد)
  • تصویررنگی از اصل کارت ملی
  • تصویررنگی ازکارت بیمه ورزشی (دارای اعتبار در سال ۱۴۰۰)
  • تصویررنگی از کارت پایان خدمت (ویژه آقایان)
  • تصویررنگی ازاصل مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل از مراکز آموزش عالی(مورد تایید در ترم جاری)
  • عکس پرسنلی و اداری(۴×۳) تمام رخ با زمینه سفید با رزولوشن بالا(برای بانوان با رعایت حجاب اسلامی)

توجه۱ : حجم ذخیره فایل هرمدرک می بایست از ۱۰۰ تا ۵۰۰ کیلوبایت انتخاب گردد. از بارگذاری کپی یا کپی برابراصل مدارک خودداری کنید.

– در ادامه، در بخش صفحه اصلی کارتابل خود وارد شده و در فهرست دوره ها ، ششمین دوره کلینیک مقدماتی شنای ۹دی ماه ۱۴۰۰ فدراسیون را ثبت نام نمایند. لازم بذکر است در این بخش باید کارت مربیگری درجه ۳شنای خود را دربخش درخواست تایید سوابق بارگذاری کرده باشید تا بصورت آنلاین ثبت نام نمایید. لازم بذکر است شهریه کلینیک مقدماتی شنا در هنگام ثبت نام آنلاین به مبلغ ۲۰۰هزارتومان (۲۰۰۰۰۰۰ریال) (درصورت داشتن رمز پویا بانکی فقط با مرورگر firefox پرداخت وجه نمایید) از شما کسرخواهد شد. برای اطمینان از فرآیند ثبت نام می توانید در پروفایل خود، وارد دوره های من شده و در صورت درج دوره کلینیک مقدماتی شنا، ازثبت نام خود اطمینان حاصل نمایید.

– بعد ازاطمینان یافتن از ثبت نام در کلینیک فوق در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون در روز چهارشنبه ۱۳ بهمن از ساعت ۲۰:۳۰ لغایت ۲۱:۰۰ و در صبح روز کلینیک(پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ) از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۰۰ از طریق ورود به سامانه آموزش مجازی فدراسیون از طریق آدرس https://swim1400.ir کلینیک مربیگری / ورود با تایپ کدملی به انگلیسی در سطرهای کلمه کاربری و گذرواژه بصورت آزمایشی صدا و تصویر سیستم ارتباطی خود را (گوشی هوشمند/لپ تاپ/رایانه) محک نمایید. کلینیک راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴ بهمن آغاز و تا ساعت۱۷:۰۰ رسما ادامه خواهد داشت. حضورآنلاین هرفرد درکلاس (از ساعت۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بغیر از یکساعت (۱۳ الی ۱۴ -وقت نماز و ناهار) الزامی بوده و به معنی تایید حضورفرد و مجوز صدور گواهینامه خواهد بود.

توجه ۲: این دوره پیش نیاز مربیگری درجه ۲ شنا بوده لذا فقط برای مربیان درجه ۳شنا برنامه ریزی شده است.

توجه ۳: اطلاعات مورد نیاز مربیان در بخش توضیحات کلینیک مقدماتی شنا در هنگام ثبت نام قابل مشاهده است.

توجه ۴ : برای مربیان درجه ۳ شنا؛ شرکت در کلینیک مقدماتی شنا شامل ۱۰ امتیاز سالانه و ارتقاء خواهد بود.

توجه ۵: نحوه انصراف ثبت نام کنندگان در دوره باید بصورت ارسال درخواست کتبی (همراه با شماره کارت بانکی) به دبیرخانه فدراسیون (۰۲۱-۸۸۸۲۰۷۱۴) تا قبل از پایان وقت اداری دوشنبه ۱۱ بهمن انجام پذیرد در غیر اینصورت امکان پذیر نخواهد بود.

برای راهنمایی بیشتر می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ لغایت ۱۴:۰۰ با کمیته آموزش فدراسیون با شماره تلفن های ۸۸۸۴۸۲۸۵-۰۲۱ و ۸۸۸۲۷۵۲۶-۰۲۱ (داخلی های ۱۲۷-۱۲۸-۱۲۹ )تماس حاصل نمایید.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.