برگزاری پنل علمی تخصصی فدراسیون شنا

کمیته پژوهش فدراسیون شنا باهمکاری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری اولین پنل علمی تخصصی فدراسیون را با سخنرانی و ارائه جدیدترین مقالات علمی پژوهشی مرتبط به فدراسیون را برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته پژوهش فدراسیون شنا باهمکاری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری همزمان با برگزاری سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی؛ اولین پنل علمی تخصصی فدراسیون را با سخنرانی و ارائه جدیدترین مقالات علمی پژوهشی مرتبط به فدراسیون را برگزار می نماید.

مربیان،ورزشکاران و مدرسان ورزش های آبی کشور و کلیه علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این پنل تخصصی یکروزه از طریق سامانه آموزش فدراسیون شنا با ورود به صفحه شخصی خود اقدام کنند.

باتوجه به شرایط پاندومی کرونا و دستورالعملی های ابلاغی این پنل بصورت مجازی برگزار خواهدشد و برای شرکت کنندگان در آن گواهی معتبر و مشترک با تایید فدراسیون و پژوهشگاه صادر خواهدشد که این گواهی ضمن داشتن امتیاز پژوهشی برای شرکت کنندگان از۱۵امتیاز آموزشی پیش نیاز معتبر جهت گرفتن مدارج مربیگری و داوری و دوره های مختلف ارتقاء فدراسیون بهره مند خواهند بود.

آخرین مهلت ثبت نام:

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند سوالات و درخواست های خود را ازطریق مسیرهای زیر پیگیری نمایند.

a.khorjahani@gmail.com

۰۹۱۲۵۸۲۴۰۵۶
(دکترعلی خورجهانی-سرپرست کمیته پژوهش و دبیر پنل تخصصی فدراسیون)

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب