برگزاری کلینیک داوری واترپلو با حضور امینی و میخایل چیریچ

بنا به تصمیم کمیته فنی واترپلو یک دوره کلینیک بررسی قوانین داوری واترپلو و نظارت در مسابقات با حضور میخاییل چیریچ داور بین المللی و خسرو امینی نایب رییس اسبق کمیته فنی واترپلو جهان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، یک دوره کلینیک تخصصی بررسی قوانین واترپلو با محوریت نوع نگاه داوران به سانتر و دفاع سانتر، همچنین عملکرد صحیح ناظر داوری طی روزهای ۲۴ الی ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ در تهران برگزار می شود.

این دوره ویژه داوران فعال و ناظران مورد تایید کمیته فنی واترپلو است.

این دوره کلینیک بررسی قوانین داوری واترپلو و نظارت در مسابقات با حضور دکتر میخاییل چیریچ ( برادر الکساندر چیریچ) ناظر بین المللی واترپلو و داور اسبق فینا و خسرو امینی نایب رییس اسبق کمیته فنی واترپلو فینا برگزار می‌شود.

با توجه به ظرفیت محدود پذیرش، علاقه مندان می توانند با هماهنگی هیات استان متبوع برای شرکت در این دوره اعلام آمادگی کنند.

به شرکت کنندگان در این دوره کلینیک داوری گواهینامه رسمی اعطا خواهد شد.

محل برگزاری کلینیک: سالن آموزش استخر ۹ دی – واقع در مجموعه شیرودی تهران

زمان کلینیک: ۲۴ الی ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

هزینه شرکت در دوره: اصل فیش واریزی ۲۰۰ هزار تومان به مدیر دوره تحویل داده شود. شماره حساب ۰۱۰۸۷۶۱۱۳۱۰۰۰ بانک ملی ایران – به نام فدراسیون شنا

در صورت نیاز به محل اسکان و اعلام متقاضیان به کمیته فنی واترپلو پیش بینی لازم جهت پذیرش محدود در خوابگاه با هزینه ۶۰هزار تومان بابت دو شب اقامت انجام شده است.
انتهای پیام

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب