برگزاری کلینیک داوری و نظارت مسابقات واترپلو از ۲۴ بهمن ماه زیر نظر میخائیل چیریچ

جزئیات کلینیک بررسی قوانین داوری واترپلو زیر نظر دکتر میخائیل چیریچ و خسرو امینی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، یک دوره کلینیک تخصصی بررسی قوانین واترپلو با محوریت نوع نگاه داوران به سانتر و دفاع سانتر، همچنین عملکرد صحیح ناظر داوری طی روزهای ۲۴ الی ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ در تهران برگزار می شود.

این دوره ویژه داوران فعال و ناظران مورد تایید کمیته فنی واترپلو است.

این دوره کلینیک بررسی قوانین داوری واترپلو و نظارت در مسابقات با حضور دکتر میخاییل چیریچ ( برادر الکساندر چیریچ) ناظر بین المللی واترپلو و داور اسبق فینا و خسرو امینی نایب رییس اسبق کمیته فنی واترپلو فینا برگزار می‌شود.

با توجه به ظرفیت محدود پذیرش، علاقه مندان می توانند با هماهنگی هیات استان متبوع برای شرکت در این دوره اعلام آمادگی کنند.

به شرکت کنندگان در این دوره کلینیک داوری گواهینامه رسمی اعطا خواهد شد.

محل برگزاری کلینیک: سالن آموزش استخر ۹ دی – واقع در مجموعه شیرودی تهران

زمان کلینیک: ۲۴ الی ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

برنامه برگزاری کلینیک:

  • چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ 
    صبح ساعت ۱۰:۰۰ الی  ۱۲:۰۰
    عصر ۱۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰

 

  • پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ 
    صبح ساعت ۱۰:۰۰ الی  ۱۲:۰۰
    عصر ۱۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰

 

  • جمعه  ۲۶  بهمن ۱۳۹۷ 
    صبح ساعت ۱۰:۰۰ الی  ۱۲:۰۰

 

توجه: کلاس‌های بعدازظهر بنا به نظر مدرس کلاس( اقای دکتر میخایل چیریچ) و نیاز به نمایش عملی در اب، همان روز برنامه ریزی خواهد شد.

 

هزینه شرکت در دوره: اصل فیش واریزی ۲۰۰ هزار تومان به مدیر دوره تحویل داده شود. شماره حساب ۰۱۰۸۷۶۱۱۳۱۰۰۰ بانک ملی ایران – به نام فدراسیون شنا

در صورت نیاز به محل اسکان و اعلام متقاضیان به کمیته فنی واترپلو پیش بینی لازم جهت پذیرش محدود در خوابگاه با هزینه ۶۰هزار تومان بابت دو شب اقامت انجام شده است.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.