بزرگترهای تیم غفلت کنند جوانها جای آنها را می گیرند/ گذشته را فراموش کنید و نگاهتان به آینده باشد

سرپرست فدراسیون شنا در بازدید از نخستین روز اردوی تیم ملی،ضمن تاکید بر تلاش و جدیت ملی پوشان در دور جدید تمرینات تیم ملی گفت:در صورت غفلت ملی پوشان با تجربه نسل جوان شنای ایران جایگزین آنها خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا،شیرجه وواترپلو که در حاشیه بازدید از نخستین اردوی متمرکز تیم ملی شنا سخن می گفت با اشاره به اینکه گذشته را فراموش کنید و نگاهتان به کسب موفقیتها و کاهش رکوردهای ملی در آینده باشد،تصریح کرد: با توجه به تقویم سال آینده و رویدادهای بین المللی پیش رو سال ٩٢ سالی پر ترافیک و پر مشغله ای برای شنای کشور خواهد بود،از همین رو از شما می خواهم با تلاش و جدیت مضاعف در تمرینات شرکت کنید و در جهت آماده سازی خود برای حضور شایسته در مسابقات سال جدید از هیچ کوششی فرو گذار نباشید. رضوانی در ادامه اظهار داشت:خوشبختانه نسل جدید شنای ایران از پتانسیل بسیار بالایی بر خوردار است و رقابت نزدیکی بین اردونشینان وجود دارد به طوری که اگر ملی پوشان قدیمی و با تجربه تیم غفلت کنند جوانترها جای آنها را خواهند گرفت. سرپرست فدراسیون شنا در قسمت دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از مربیان و مسوءلان تیم ملی که در مقطع حساس فعلی قبول مسولیت کردند، عنوان داشت:شنا رشته ای دیر بازده است که تنها برنامه ریزی بلند مدت در کنار کار علمی و مستمر تیمی می تواند ضامن موفقیتهای آن باشد،خوشبختانه در حال حاضر دکتر عباسی توجه وی‍ژه ای به شنا دارند واین مهم در کنار حضور دکتر سجادی به عنوان یک قهرمان پیشکسوت ونگاه حمایتی دبیر کل کمیته ملی المپیک بستر مناسبی برای پیشرفت در مقطعه کنونی را بوجود آورده و من امیدوارم شما و سایر اعضای خانواده بزرگ شنای ایران با تلاش مجدانه بتوانید روند صعودی شنای ایران را بهبود بخشید و شنا را به جایگاه واقعی خود در عرصه های آسیایی و بین المللی برسانید. رضوانی در ادمه از ملی پوشان خواست:با تاکید بر رعایت نظم وانظباط اردویی، در صورت بروز و وجود هر گونه مشکلی آنرا با مربیان تیم و مسوءلان فدراسیون در میان بگذارند تا برای رفع آن چاره اندیشی شود. در پایان این دیدار که در فضایی صمیمیانه و پر نشاط برگزار شد،ملی پوشان ضمن ابراز خرسندی از حضور بالاترین مقام فدراسیون در اردوی تیم ملی خواستار توجه بیشتر مسولان ورزش در فراهم کردن امکانات و ملزومات اردوهای تیم ملی شدند. شایان ذکر است مرحله نخست اردوی متمرکز تیم ملی شنا جهت آماده سازی برای شرکت در رویدادهای بین المللی سال آینده از چهارشنبه ٢٣ اسفند ماه جاری در استخر ٩دی تهران آغاز شده است، مسابقات داخل سالن آسیا(اینچوان – کره)، قهرمانی جهان(بارسلون- اسپانیا)، قهرمانی جوانان جهان(دبی) و دومین دوره بازیهای المپیک جوانان( نانجینگ- چین)از مهمترین رقابتهای پیش روی شنای ایران در سال ٩٢ به شمار می رود.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.