بهره گیری از خرد جمعی و نظرات فنی در تصمیم سازی ها/ اجرای تصمیمات کمیته فنی مطابق قانون

سرپرست فدراسیون شنا در جمع اعضای کمیته فنی واترپلو با اشاره به استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری ها، نسبت به بهره گیری از نظرات کارشناسی کمیته فنی در تصمیم سازی ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در این نشست که با حضور اعضای کمیته فنی واترپلو در محل فدراسیون شنا برگزار شد، برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون شنا ضمن با اهمیت توصیف کردن نظرات کارشناسی کمیته فنی، نظرات جمعی این کمیته را مبنای تصمیم گیری ها در رشته واترپلو عنوان کرد و اظهار داشت: نظرات کمیته فنی خط مشی و چشم اندازهای این کمیته را مشخص می کند و به نظرات این کمیته مطابق قانون عمل خواهم کرد و تلاش می کنم تا در حد توان و بضاعت فدراسیون زمینه اجرایی شدن آنها را فراهم کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سفرهای استانی همواره بر فعال تر شدن استانها تاکید دارم، اظهار داشت: از هیات ها خواسته ام تا فعالیت های شنا، شیرجه و واترپلو را با برنامه و جدیت بیشتری پیگیری کنند چرا که هیات ها بازوهای اجرایی فدراسیون محسوب می شوند و فعال شدن آنها به رشد و اعتلای این رشته و به ویژه تیم های ملی سرعت بیشتری خواهد بخشید.

نیک بین با تقدیر از تلاش کمیته واترپلو در برگزاری مسابقات رده های سنی اظهار داشت: برگزاری مسابقات رده های پایه کمتر در سایر فدراسیونها مورد توجه قرار می گیرد ولی خوشحالم که کمیته واترپلو نگاه وی‍ژه ای به مسابقات رده های سنی دارد و امیدوارم این کار زیر بنایی همچنان پیگیری شود.سرپرست فدراسیون شنا تصریح کرد: تلاش داریم تا هیات ها را به حضور در مسابقات رده های سنی تشویق کنیم و از این طریق به توسعه و فراگیر شدن واترپلو در سطح کشور کمک کنیم.

وی یکی از مشکلات شنای کشور را نداشتن حمایت کننده های مالی قوی و به طبع کم توجهی رسانه ها به این ورزش پایه عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش داریم با جذب اسپانسرهای مناسب و رعایت مسائل و موازین شرعی زمینه حضور رسانه های تصویری را در مسابقات واترپلو فراهم کنیم و از این طریق به فراگیر شدن و اقبال عمومی به این رشته تیمی کمک کنیم.

در ادامه این نشست نادر غفوری ضمن تقدیر از تلاش سرپرست فدراسیون شنا در تجهیز کمپ تیم های ملی در محل استخر بین المللی ٩ دی، این اقدام فدراسیون را تلاشی ماندگار و ارزشمند برای تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو عنوان کرد و تلاشهای صورت گرفته در این زمینه را مورد تقدیر دانست.

اعضای کمیته فنی در این نشست همچنین در خصوص وضعیت مربیانی که در کلاس ارتقاء مربیگری “نیکلا فیرو” مدرس فینا(فدراسیون جهانی شنا ) که شهریور ماه ٨٩ در تهران برگزار شد به تصمیم گیری پرداختند.

بر این اساس مقرر شد مربیانی که فاقد کارت مربیگری بوده و به عنوان شرکت کننده در این دوره حضور داشته اند، صرفا گواهی شرکت در دوره را دریافت می کنند و همچنین مربیانی که دارای کارت مربیگری بوده بر اساس قوانین کمیته آموزش فدراسیون شنا ( مشروط بر طی شدن سه سال از آخرین مدرک مربیگری ) یک درجه ارتقاء پیدا می کنند. این کمیته همچنین مقرر کرد مربیانی که گواهی آنها با بیش از یک درجه ارتقا مواجه گردیده (به طور مثال درجه سه به بین المللی) از این تاریخ به بعد مدارک صادر شده فاقد اعتبار بوده و درجه مربیگری آنها مطابق موارد فوق عمل خواهد شد.

در پایان این نشست اعضای کمیته فنی با رای قاطع بار دیگر نادر غفوری را به عنوان رئیس کمیته فنی واترپلو انتخاب کردند ضمن اینکه مقرر با بهره گیری از نظرات کارشناسان و پیشکسوتان واترپلو در کمیته مشورتی، ٧ نفر به عنوان اعضای کمیته فنی به سرپرست فدراسیون شنا معرفی شوند.

نشست اعضای کمیته فنی واترپلو با حضور محسن رضوانی، نادر غفوری، علی گرامی، حمید شب انگیز، مجید نقاشلو، کامبیز رخشانی مهر، محمد جواد پذیرفته، سیروس طاهریان، امیر عباس اکبر نژاد، حسین رضایی و امیر همراهی (دبیر کمیته) برگزار شد.

image_printپرینت مطلب