به اهدافمان در تونمنت ۵جانبه دست یافتیم

رئیس کمیته فنی واترپلو گفت:به اهدافی که از پیش ترسیم شده بود در تونمنت ۵جانبه دست یافتیم.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،نادر غفوری با اشاره به برگزاری تورنمنت ۵ جانبه تهران که به مناسبت گرامیداشت روز واترپلو و با شرکت پنج تیم نفت و گاز امیدیه، جوانان الف، جوانان ب، تیم منتخب تهران و نیک بسپار یزد  در استخر بین المللی ٩دی تهران برگزار شد عنوان کرد: به تمامی اهدافمان که پیش از این در کمیته فنی ترسیم شده بود دست پیدا کردیم. عضو سابق تیم ملی واترپلو در ادامه اظهار داشت:این مسابقات قرار بود با حضور۶تیم برگزار شود که کناره گیری تیم فولاد ماهان سپاهان موجب ۵تیمی شدن این مسابقات شد،اما به هر حال محک خوردن تیمها به لحاظ فنی ودر شرایط مسابقه قرار گرفتن بازیکنان بویژه جوانان از اهداف بدست آمده در این رقابتها است.

مسابقات باشگاههای آسیا در کویت محور قسمت دیگری از سخنان نادر غفوری بود وی در این رابطه گفت:تیمهای آسیایی در این مسابقات با آمادگی کامل و البته با استفاده از بازیکنان درجه یک جهان در ترکیب خود حضور خواهند داشت که همین موضوع کار را برای تیم نفت امیدیه که فقط از بازیکنان ایرانی استفاده می کند سخت تر خواهد کرد،اما نفت امیدیه با قهرمانی در مسابقات ۵جانبه نشان داد لحاظ فنی و روحی در آمادگی مطلوبی به سر می برند.
غفوری ادامه در پایان خاطر نشان کرد:کمیته فنی در این مسابقات علاوه بر بازیکنان،عملکرد مربیان تیمها ی جوانان نیز به دقت برسی می شود تا در نهایت سر مربی این تیم پس از جلسه کمیته فنی اعلام شود تا این تیم شهریور ماه بتواند با قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جوانان زیر ١٨ سال جهان شرکت کند.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.