به حضور در المپیک لندن امیدوارم/ مربیان چینی از پیشرفتم رضایت دارند

ملی پوش شیرجه ایران با ابراز رضایت از تمرینات آماده سازی خود در اردوی چین تاکید کرد: به حضور در المپیک لندن امیدوارم.
به گزارش روابط عمومی شنا، مجتبی ولی پور شیرجه رو ١٩ ساله تیم ملی کشورمان درخصوص تمرینات آماده سازی خود در اردوی چین گفت: طی ١۰ روز حضورم در شهر پکن و دانشگاه “تسینگ هوا” تمرینات منظم و بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و درعین حال با جدیت روزانه بین ٨ تا ٩ ساعت زیر نظر مربیان چینی تمرین می کنم.
وی تصریح کرد: هم اکنون در شرایط آمادگی نسبی قرار دارم و مربیانم از روند پیشرفت تمریناتم راضی هستند.
ولی پور با بیان اینکه زیر نظر ۴ مربی چینی تمرینات آماده سازی ام را پیگیری می کنم، اظهار داشت: تمرینات من در دو بخش خارج از آب شامل حرکات کششی، تمرینات سرعتی، قدرتی و ترامپولین و تمرینات تکنیکی در داخل آب پیگیری می شود و این برای نخستین بار است که تمریناتم علاوه بر امکانات کامل از لحاظ فنی به چنین حد بالایی می رسد و با این شرایط تمرینی امیدوارم برای اولین بار بتوانم با کسب سهمیه جواز حضور در المپیک را بدست آورم.
ملی پوش تبریزی تیم شیرجه کشورمان تاکید کرد: مربیان چینی از روند پیشرفتم در تمرینات رضایت دارند و معتقدند من می توانم در مسابقات ورودی سهمیه المپیک را کسب کنم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: حضورم در اردوی چین مرهون تلاش و اعتماد مسئولان فدراسیون است و من با تمام تلاش خود سعی می کنم در مسابقات انتخابی المپیک که اواخر بهمن ماه جاری در لندن برگزار خواهد شد نتیجه ای در خور را کسب کنم تا به بهترین شکل پاسخ اعتماد مسئولان فدراسیون را بدهم.

image_printپرینت مطلب