بوشهر قهرمان مسابقات شنای آبهای آزاد روز ملی خلیج فارس شد

مسابقات شنای آبهای آزاد روز ملی خلیج فارس با قهرمانی تیم بوشهر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مسابقات شنای آبهای آزاد با شعار “خلیج همیشه فارس ؛ هویت هر ایرانی” روز جمعه ٨ اردیبهشت ماه با حضور شناگران پنج استان کشور در ساحل بوشهر برگزار شد و پس از بوشهر که عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، تیم های کیش و خوزستان به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

در این مسابقات ٣۰ شناگر از استان های بوشهر، خوزستان، کیش هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس در قالب شش تیم در مسیری به مسافت سه کیلومتر با هم به رقابت پرداختند.

در رده تیمی تیم بوشهر با زمان یک ساعت و ۵١ دقیقه و ۴١ ثانیه و ٢٧ صدم ثانیه اول، تیم کیش با دو ساعت و یک دقیقه و ٣۰ ثانیه و ۶۰ صدم ثانیه دوم و تیم خوزستان با زمان دو ساعت و ٢٣ دقیقه و ٣۴ ثانیه و ٩٨ صدم ثانیه سوم شد.

درنتایج انفرادی زیر ٢۰ سال این مسابقات نیز رهام پیروانی از کیش اول شد و یونس کیومرثی و امیر رضا غضبانی هر دو از بوشهر دوم و سوم شدند.

در رده انفرادی بالای ٢۰ سال نیز فرشید محمودی از بوشهر به مقام نخست دست یافت، میثم اسماعیلی از بوشهر دوم و احسان حسین پور از استان خوزستان مقام سوم را کسب کرد.

مراسم اختتامیه و اهداء جوایز این مسابقات با حضور غلامرضا جعفری سرپرست فدراسیون شنا، جمیری نماینده مجلس استان بوشهر، موجی معاون آموزش و پرورش استان، صالح احمدی معاون فرهنگی و آموزشی ورزش و جوانان استان بوشهر، دکتر مشایخ رئیس بنیاد بوشهر شناسی، هدایت الله کوثری کیا مدیر عامل باشگاه مقاومت، تاجدینی رئیس هیئت شنای بوشهر و جمعی از مسئولان استانی و پیشکسوتان و مربیان شنای کشور برگزار و به تیم های برتر مدال، لوح یادبود و جوایز نقدی اهداء شد.

image_printپرینت مطلب