بیداریان با عنوان چهل و دومی المپیک به کار خود پایان داد

محمد بیداریان تنها نماینده شنای کشورمان در المپیک ٢۰١٢ لندن با قرار گرفتن در جایگاه چهل و دوم ماده ١۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابتهای شنای المپیک لندن پایان داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، رقابتهای شنای ١۰۰ متر آزاد ظهر امروز سه شنبه به وقت تهران با رقابت ۶۰ شناگر در ٨ دسته برگزار شد و طی آن محمد بیداریان در خط ششم دسته سوم با حریفانی از آلبانی، گوتمالا، مالت، آروبا، بولیوی، گوام و ارمنستان به رقابت پرداخت.
در این مسابقه که در استخر مرکزی ” آکواتیس” شهر لندن برگزار شد، محمد بیداریان در حالی که ۵۰ متر نخست را با زمان ٢۴ ثانیه و ٧۶ صدم ثانیه در رده سوم قرار داشت در پایان با کسب زمان ۵٢ ثانیه و ٩٣ صدم ثانیه در جایگاه ششم قرار گرفت و از صعود به مرحله نهایی بازماند.
در این دسته شناگران آلبانی ( با زمان ۵١ ثانیه و ١١ صدم ثانیه)، گواتمالا ( با زمان ۵١ ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه و مالت (با زمان ۵١ ثانیه و ۶٧ صدم ثانیه ) به ترتیب با اول تا سوم شدند.
در ماده ١۰۰ متر آزاد شناگران کشورهای آمریکا، آفریقای جنوبی و بلژیک استرالیا، روسیه، برزیل، فرانسه و هلند به ترتیب با کسب بهترین رکوردها به فینال این ماده راه یافتند.

image_printپرینت مطلب