بیداریان: پیشرفت شناگران ایران غیرقابل انکار است

شناگر پیشکسوت و المپیکی ایران با اشاره به درخشش ملی پوشان در مسابقات انتخابی صربستان و بلغارستان گفت: خوشبختانه نتایج بسیار خوبی را در شنا شاهد هستیم و از این جهت پیشرفت شناگران ایران غیرقابل انکار است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد بیداریان قهرمان شنا و نماینده ایران در المپیک لندن با اشاره به نتایج اخیر ملی پوشان در مسابقات انتخابی المپیک صربستان و بلغارستان اظهار کرد: خوشبختانه شاهد بودیم که هفت شناگر ایران در نزدیک ترین شرایط به کسب سهمیه المپیک هستند و بارها رکوردهای ملی را جا به جا کردند که این موضوع نشان دهنده پیشرفت این رشته در بعد قهرمانی است.

وی افزود: کسب حد نصاب ورودی B المپیک اتفاق بزرگی بود که به سادگی نمی توان از آن گذشت و من این موفقیت ارزشمند را به مهرشاد افقری عزیز و مربی خوبش گامر دیلانچیان تبریک می گویم که از پایگاه ملی شنا اصفهان و با حمایت بخش خصوصی موفق به کسب این نتیجه شدند. تعامل و حمایت خوب باشگاه اریس و هیات شنا اصفهان با فدراسیون زمینه این موفقیت را ایجاد کرد که بی شک جای تقدیر دارد.

دبیر هیات شنا استان تهران یادآور شد: برای اهالی فن در رشته شنا ثبت رکوردهای جدید بسیار ارزشمند است. بی شک شناگری مثل متین بالسینی نتایج زحمات و تلاش های خود و کادرفنی را با ثبت این رکوردهای ارزشمند دید و مطمئنم با تداوم همین مسیر در آینده شاهد موفقیت های بیشتری از او و سایر بچه های خوب شنا ایران خواهیم بود.

بیداریان در پایان گفت: رویکرد فدراسیون شنا که از سال ۹۷ با طرح و برنامه کادر فنی تیم ملی شنا درجهت باور به پایگاه‌های ملی اعتماد سازی شده بود که در سنوات گذشته هم مثل درخشش در مسابقات جهانی جوانان و شکسته شدن رکورد ۲۰۰ متر آزاد توسط یاوری و رکورد شکنی علی جعفری در ماده های ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر در مسابقات رده های سنی آسیا نشان از خود باوری مربیان در سراسر ایران بوده است و نمونه اخیر را می تواند برگ زرینی بر برنامه های کادر فنی در این رشته باشد و انگیزه شناگران و هیات ها را در استان های مختلف بالا ببرد. بدون شک آقای رضوانی که خود از قهرمانان شنا و واترپلو بودند مسیر درستی را طی می کنند و مطمئنم هستم در آینده ای نزدیک باز هم خبرهای بیشتری از درخشش شناگران ایران بشنویم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب