بیک: پشتوانه سازی اولویت برنامه هاست

محمدهادی بیک: خوشبختانه مسئولان فدراسیون هم اکنون برنامه ریزی ویژه‌ای را برای آینده سازان واترپلو ایران در نظر گرفته اند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمدهادی بیک در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: از آن جا که ایران مستعدان زیادی در واترپلو دارد فدراسیون با اجرای برنامه‌ای هدفمند به دنبال سازمان دهی این آینده سازان کشور است به طور حتم آن‌ها در آینده‌ای نزدیک در برابر بزرگان و مدعیان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
وی یادآورشد: هم اکنون رقابت‌های لیگ رده سنی زیر ۱۴  سال در ۲ شهر تهران و کرمان در حال برگزاری است، در کرمان ۶ تیم به مصاف هم می‌روند و در استخر مجموعه ورزشی آزادی هم ۱۱ تیم برابر هم صف آرایی می‌کنند. حضور تعداد زیادی واترپلوئیست نوجوان و آینده دار در این دوره از رقابت‌ها حکایت از آینده‌ای درخشان دارد.
بیک در ادامه گفت: از آن جا که کنفدراسیون واترپلو آسیا تاکید بسیار زیادی روی رشد این رشته بین جوانان و نوجوانان دارد، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو هم برنامه‌های هدفمند و سطح بالایی را در این بخش تنظیم و اجرا می‌کند.
ایشان در پایان افزود: با توجه به این که تیم ایران سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ را دارد نوجوانان و جوانان می‌توانند مکمل خوبی برای بزرگسالان که ستون‌های اصلی تیم ملی هستند، باشند.

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب