تاکید وزیر ورزش به حمایت از شنا در جلسه هیات رئیسه فدراسیون

جلسه هیات رئیسه فدراسیون شنا امروز(سه شنبه) در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امروز (سه‌شنبه) جلسه هیات رئیسه فدراسیون شنا با حضور دکتر سلطانی فر – مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، سید علیرضا آوایی – وزیر دادگستری، احمد دانیالی – معاون کانون کارشناسان دادگستری، محمد امامی امین – مشاور وزیر کشور، کاوه احمدی – مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی و همچنین محسن رضوانی رئیس، محسن علی آبادی نایب رئیس، حمید اسکندریون سرپرست دبیری، محمد صالحی خزانه‌دار و امیرداود کمالی مدیر امور اجرایی فدراسیون در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست ابتدا گزارش فعالیت های صورت گرفته در خصوص روند پیش رفت رشته های شنا، شیرجه و واترپلو و گزارشی در مورد وضعیت استخر های ۹ دی و آزادی توسط رئیس فدراسیون شنا ارائه شد.

در ادامه حمید اسکندریون سرپرست دبیری با اشاره به دستاورد های شنا شیرجه و واترپلو ، راهکار موفقیت رشته های آبی را تخصیص زیر ساخت های مناسب در سطح کشور دانست.

مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی از آمادگی برای تعامل با فدراسیون شنا در خصوص حل و فصل مساله بهره برداری از اماکن تحت پوشش خبر داد.

همچنین علیرضا آوایی وزیر دادگستری نیز با اشاره به اهمیت توسعه ورزش شنا خواستار حمایت ویژه از این ورزش به خصوص در تامین سخت افزار لازم و بازسازی فرسودگی های استخر ۹ دی و همچنین آزادی تهران شد.

پس از استماع نظر اعضا، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، با تاکید بر نگاه حمایتی وزارت ورزش و لزوم تداوم بهره برداری ورزشکاران شنا از پایگاه های ملی و قهرمانی آزادی و ۹ دی، دستورات لازم برای اختصاص اعتبار ویژه در این خصوص و تداوم مدیریت بهره برداری از دو پایگاه ملی ورزش شنا در کشور توسط فدراسیون را صادر کرد.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.