تجربه قهرمانی جام باشگاههای آسیا را دارم/امیدوارم با آمدن رضوانی دوره بی سامانی شنا پایان یابد

بهترین بازیکن لیگ برتر واترپلو در سال ٩١ با بیان اینکه کار دشواری در مسابقات جام باشگاههای آسیا پیش رو داریم تصریح کرد: تجربه یک بار قهرمانی در این مسابقات را همراه تیم ایران توسعه کرج داشته ام و این بار نیز با انگیزه تکرار همین عنوان به کویت می رویم. به گزارش روابط عمومی فدراسیون، امیر حسین خانی بهترین بازیکن لیگ بیست و دوم واترپلو با بیان این مطلب در خصوص شرکت در نهمین دوره مسابقات جام باشگاههای آسیا اظهار داشت: تیم های شرکت کننده در این مسابقات با جذب بازیکنان مطرح خارجی با تمام قدرت در این رقابت ها حضور دارند و سطح مسابقات بسیار بالا خواهد بود و قطعا کار سختی در این رقابتها پیش رو داریم. وی افزود: شخصا دو دوره تجربه حضور در این مسابقات را همراه تیم های ایران توسعه کرج و نفت امیدیه داشته ام که یک قهرمانی و یک عنوان سومی را به دست آورده‌ام و با سطح و کیفیت این مسابقات آشنایی کامل دارم. خانی تصریح کرد: کادر فنی تیم نفت امیدیه با جذب ۵ بازیکن کمکی نفرات با تجربه ای را به خدمت گرفته اند که با حضور آنها نمی توانیم امیدوار باشیم در این مسابقات می توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم ولی در نهایت باید ببینیم تیم های رقیب با چه شرایطی در این مسابقات حضور پیدا می کنند. بازیکن محوری تیم نفت امیدیه در ادامه پیرامون ارزیابی خود از لیگ بیست و دوم واترپلو اظهار داشت: به نظر من لیگ امسال کیفیت مطلوبی نداشت چرا که در ابتدای فصل تیم تهران در مسابقات حاضر نشد و در نیم فصل مسابقات هم تیم انقلاب فارس از ادامه مسابقات انصراف داد. ضمن اینکه امسال تا کنون اغلب بازیکنان قراردادهای خود را دریافت نکرده اند و باشگاهها نتوانسته‌اند با تعهدات خود عمل کنند. خانی اظهار داشت: در لیگ امسال می توانستیم مدعی قهرمانی باشیم و با شکست سپاهان در نیم فصل دوم شایستگی خود را ثابت کردیم ولی برخی بد شانسی ها ما را از کسب این عنوان بازداشت. وی ابراز امیدواری کرد در فصل آینده با حضور اسپانسر های قوی شاهد افزایش تعداد تیم های لیگ و کیفیت این مسابقات باشیم. بهترین بازیکن لیگ واترپلو در پایان در خصوص تغییرات اخیر در راس فدراسیون شنا و حضور محسن رضوانی به عنوان سرپرست فدراسیون اظهار داشت: واقعیت این است که فدراسیون از چهار سال گذشته به صورت سرپرست اداره می شود و این مثل آن است که یک خانواده از وجود پدر و بزرگتر محروم باشد. امیدوارم با حضور آقای رضوانی که خودشان از خانواده شنا هستند این رشته با جایگاه واقعی اش باز گردد و بتواند به سرعت دوران افت و بی سامانی خود را جبران کند.

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.