تداوم صدرنشینی فولاد ماهان سپاهان در لیگ برتر واترپلو

فولاد ماهان سپاهان با برتری مقابل انقلاب فارس به صدرنشینی خود در لیگ برتر واترپلو تداوم بخشید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور روز جمعه ١۴ مهر ماه با انجام سه دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های فولاد ماهان سپاهان، زنجان و نفت امیدیه مقابل حریفان به برتری دست یافتند.
در نخستین دیدار هفته چهارم، فولاد ماهان سپاهان صدرنشین این رقابتها توانست با نتیجه ١۰ بر ٧ انقلاب فارس را با شکست بدرقه کند.
تیم زنجان در دیداری حساس و پایاپای با نتیجه ٧ بر ۶ نفت و گاز گچساران را از پیش رو برداشت و به نخستین پیروزی خود در این فصل دست یافت و تیم نفت و گاز امیدیه موفق شد در خانه کوثر گیلان را با نتیجه ١٣ بر ١۰ مغلوب کند. در پایان هفته چهارم تیم فولاد ماهان سپاهان با سه پیروزی پیاپی و کسب ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
تیم نفت و گاز امیدیه با ۶ امتیاز تنها به دلیل شکست در دیدار رو در رو با فولاد ماهان سپاهان در جایگاه دوم ایستاده است و انقلاب فارس نیز با ٢ امتیاز از سه دیدار در رده سوم قرار دارد.
رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور با شرکت ٧ تیم ؛ استخر انقلاب فارس، نفت و گاز امیدیه، فولاد ماهان سپاهان، کوثر گیلان، نفت و گاز گچساران، شهید شهبازی زنجان و شهرداری خوزستان برگزار می شود.

image_printپرینت مطلب