تداوم صدرنشینی هیئت شنای زنجان در لیگ برتر واترپلو

هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور با تداوم صدرنشینی هیئت شنای زنجان پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر واترپلو عصر امروز جمعه ٣ دیدار در شهرهای مشهد، زنجان و اهواز برگزار شد که با برتری تیم های هیئت شنای زنجان، نفت و گاز گچساران و هیئت شنای خوزستان همراه بود.
در زنجان، تیم هیئت شنای این شهر با برتری ١۰ بر ۵ مقابل هیئت شنای گیلان ضمن تداوم پیروزی های خود در لیگ واترپلو به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه داد.
در مشهد، تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه ١۴ بر ٩ میزبان خود هیئت شنای خراسان رضوی را شکست داد تا نخستین پیروزی خود را در دیداری بیرون از خانه جشن بگیرد.
در اهواز نیز هیئت شنای خوزستان در دیداری نزدیک و پایاپای موفق شد میهمان خود خانه شناگران اصفهان را با نتیجه ١۰ بر ٨ شکست دهد و ضمن کسب نخستین پیروزی فصل موقعیت خود را در جدول بهبود بخشد.
هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر روز دوشنبه با انجام یک دیدار حساس در شهر اصفهان به پایان می رسد و طی آن فولاد ماهان سپاهان تیم رده سومی جدول به مصاف تیم نفت و گاز امیدیه خواهد رفت.
برنامه این دیدار به شرح زیر است:
دوشنبه ٢٨/٩/٩۰
*فولاد ماهان سپاهان – نفت و گاز امیدیه ( ساعت ١٨:٣۰ )
داوران: نادر غفوری – مسعود رضوانی
ناظر: سید محمد علی گرامی

در حال حاضر تیم هیئت شنای زنجان با ۶ امتیاز از ٣ مسابقه در صدر جدول قرار دارد و تیم های نفت و گاز امیدیه و فولاد ماهان سپاهان با ۴ امتیاز از دو دیدار در رده های دوم و سوم قرار دارند.

image_printپرینت مطلب