تشویق نایب رئیس مجلس به عنوان شناگر پیشکسوت

مسابقات شنای پیشکسوتان کشور با حضور تیم شنای مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس در استادیوم آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛  محسن سمیع زاده، دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: مسابقات قهرمانی پیشکسوتان شنای کشور با حضور ۲۰۰ نفر از سراسر کشور پنجشنبه و جمعه (۲۷ و ۲۸ آذر) در استخر مجموعه فرهنگی – ورزشی آزادی برگزار شد.

وی در ادامه گفت: مسابقات شنای پیش کسوتان به عنوان قسمتی از برنامه های سالانه فدارسیون جهانی شنا(FINA) و فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ایران هرساله برگزار می شود.

دبیرفدراسیون شنای کشور که معتقد است این دوره از مسابقات متفاوت از دوره های پیشین برگزار شده ،گفت: خوشبختانه مسابقات شنای پیشکسوتان کشور از لحاظ کمی و کیفی بی نظیر بوده است .

سمیع زاده برجسته ترین نکته مسابقات شنای پیشکسوتان کشور ، را حضور تیم شنای مجلس شورای اسلامی دانست که باعث ایجاد انگیزه برای همه رقبا و شناگران این دوره از مسابقات شده بود  بطوریکه حضور نایب رئیس مجلس آنچنان شور و شوقی در سالن ایجاد کرده بود که گویی مسابقات کشوری در جریان است.

دبیر فدراسیون شنای ایران، با اشاره به حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این دوره به عنوان یکی از شناگرهای پیش کسوت گفت: حضور و مسابقه حجت الاسلام ابوترابی فرد ، آنچنان شور و شوقی در میان دیگر شناگرها ایجاد کرده بود که تاکنون در این مسابقات مشاهده نشده است.

وی با تاکید بر همه گیر شدن ورزش در میان همه مردم ومسئولین جمهوری اسلامی گفت: حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد با توجه به دغدغه های اجراییشان به عنوان نایب رئیس مجلس برای شرکت در این مسابقات قابل تقدیر و تشکر است. ادامه این گونه فعالیت های ورزشی از سوی مسئولین علاوه بر تبلیغ و ترویج سلامت و نشاط در جامعه اهمیت موضوع را برای اقشار مختلف افزایش می دهد.

در همین حال،اسماعیل حیدری به عنوان رئیس تربیت بدنی مجلس در تشریح حضور تیم شنای  مجلس شورای اسلامی گفت:  علی قاسمی به عنوان دبیر فراکسیون شنای مجلس یک تیم ۵ نفره را برای حضور در این مسابقات تشکیل دادند که حجت الاسلام ابوترابی فرد به عنوان یکی از اعضا در این مسابقات شرکت کردند و تیم شنای مجلس توانست یک مقام دومی و یک مقام سومی در این مسابقات کسب کند.

گفتنی است، مسابقات  شنای پیش کسوتان کشور عصر دیروز (جمعه) با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی  به پایان رسید.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.