تفاهم نامه همکاری فدراسیون شنا و ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

محسن رضوانی و فاطمه هاشمی رؤسای فدراسیون های شنا و ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دیروز (23 فروردین 1395) تفاهم نامه همکاری در 7 بند به امضا رساندند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فدراسیون شنا با هدف توسعه و بهبود کمی و کیفی این ورزش در میان افراد مبتلا به بیماری های خاص (تالاسمی، ماژور، دیابت، دیالیز و هموفیلی) و پیوند اعضا (کلیه، کبد، قلب، ریه و مغزو استخوان) تفاهم نامه همکاری با فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا امضا کرد.

این تفاهم نامه در هفت بند و در دو نسخه در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ توسط محسن رضوانی (رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو) و فاطمه هاشمی (رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا)امضا و مبادله شد. مدت اعتبار این تفاهم نامه ۴ سال است.

 

 

بخشی از متن و مفاد این تفاهم نامه به شرح زیر است:

به منظور ارائه خدمات ورزشی مؤثر به ورزشکارانی که به بیماری های خاص مبتلا هستند ولی برای دستیابی به سلامتی و حفظ همان میزان سلامتی نیازمند انجام فعالیت های ورزشی و شرکت در برنامه ها و فعالیت های مسابقاتی و مهارت های حرکتی می باشند، این تفاهم نامه منعقد شد.

 

موضوع تفاهم نامه:

  • آموزش رایگان شنا به آحاد مختلف جامعه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در سراسر کشور.
  • برگزاری مسابقات و جشنواره های منطقه ای، استانی، کشوری در فضاهای ورزشی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو.
  • برگزاری همایش ها و اردوهای مشترک فی مابین ورزشکاران فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو.
  • برگزاری دوره های تربیت مربی و داور در میان افراد مبتلا به بیماری های خاص و پیوند اعضا در تهران و مراکز استان ها و همچنین شرکت رایگان ورزشکاران تحت پوشش فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در کلاس های مربیگری و داوری درجه های مختلف که توسط فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار می شود.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب