تقدیر از واترپلوئیست‌های تهرانی حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا

روز گذشته(سه‌شنبه) از ملی پوشان تهرانی واترپلو ایران که موفق به کسب مدال برنز بازی های آسایی جاکارتا شده بودند و دبیر کل هیات شنا استان تهران در دانشگاه شهید بهشتی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مراسم تجلیل از هیات های ورزشی و مدال‌آوران تهرانی بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸، روز گذشته(سه‌شنبه) در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم که محسنی بندپی استاندار تهران، عبدالحمید احمدی معاون وزارت ورزش و جوانان، زهرا موسوی سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان، گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، موسوی و ذوالقدر نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، مازیار ناظمی رئیس روابط عمومی و مرکزاطلاع رسانی وزارت ورزش و رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران حضور داشتند، از ملی پوشان تهرانی واترپلو ایران که موفق به کسب مدال برنز بازی های آسایی جاکارتا شده بودند و محمد بیداریان دبیر هیات شنا استان تهران به همراه دیگر ورزشکاران تجلیل به عمل آمد. همچنین در ادامه این مراسم از ۲۵ خانواده‌ شهید همکار در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، به مناسبت روز ۲۲ اسفند که مصادف با روز تکریم شهداست، با اهدای لوح هایی، تجلیل شد.

همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی و موسوی سرپرست معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان قدردانی کرد.
در جریان این مراسم از حامد ملک خانبان، سهیل رستمیان، علی پیروزخواه، امید لطف پور، شایان قاسمی، امیر حسین کیهانی، مهدی یزدان خواه و امیر حسین رهبر تجلیل شد.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب