تماشایی ترین استادیوم‌های باکو میزبان بازی‌های کشورهای اسلامی

چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی 12 می( 22 اردیبهشت 1396) در باکو آذربایجان افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی ۱۲ الی ۲۲ می( ۲۲ اردیبهشت الی اول خرداد ۱۳۹۶) در باکو آذربایجان برگزار می‌شود. این مسابقات روز جمعه (۲۲ اردیبهشت۱۳۹۶) در ورزشگاه ملی باکو (Knowledge) طی مراسمی با پاسداشت مفاهیمی چون صلح، امید و معرفی تمدن جمهوری آذربایجان افتتاح خواهد شد. آذربایجان باتوجه به میزبانی نخستین دوره بازی‌های اروپایی در سال ۲۰۱۵ ، سالن‌ها و ورزشگاه‌های خوب استانداری را بنا کرده که اکنون برای بازی‌های کشورهای اسلامی نیز از آن استفاده می‌کند. بازی‌های کشورهای اسلامی در رشته‌های مختلف پیگیری خواهد شد. فدراسیون شنا در سه رشته شنا شیرجه و واترپلو در این مسابقات حضور دارد.

محل افتتاحیه مسابقات 

استادیوم ملی باکو به عنوان یک ورزشگاه چندمنظوره در سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرد و حالا بعد از دو سال میزبان افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی است.

 

inside_olimpiyastadionuth6 Baku_National_Stadium_2015-06 Baku_Olympic_Stadium_panorama_1

 

 

شنا و شیرجه

این رقابت‌ها در Baku Aquatic center  برگزار می‌شود که برای بازی‌های اروپایی ساخته شد. مسابقات شنا و شیرجه در این سالن انجام خواهد شد که ابتدا رقابت‌های شنا و سپس شیرجه برگزار می‌شود.

 

28726_12-MD-HD 28731_12-MD-HD

Baku-Aquatics-Center-14-1024x682

 

واترپلو

مسابقات واترپلو در سالن water polo arena برگزار خواهد شد. ظرفیت ۶۵۰ نفری دارد و یکی از پنج سالنی است که برای بازی‌های اروپایی ۲۰۱۵ساخته شد.

28803_12-MD-HD

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.