تهران،زنجان وگیلان صدرنشینان جدول در پایان روز دوم /مصاف حساس تهران و زنجان برای قهرمانی

دومین روز مسابقات واترپلو بانوان قهرمانی کشور با صدرنشینی تهران،زنجان وگیلان در جدول رده بندی به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مسابقات واترپلو بانوان قهرمانی کشور که از صبح چهارشنبه هشتم آذر با شرکت ٧ تیم تهران، خوزستان، فارس، توابع تهران، گیلان، زنجان، اصفهان و در استخر شهید شهبازی زنجان آغاز شده است، پنجشنبه شب با انجام ۴دیدار در دور چهارم پیگیری شد که طی آن این نتایج بدست آمد:
تهران٢٢-خوزستان۵ اصفهان٩-توابع تهران٣ زنجان١٩-فارس١۰ تهران١٨-گیلان٨
بدین ترتیب در پایان روز دوم و دور چهارم این مسابقات در جدول رده بندی تیم تهران با۵ پیروزی از ۵دیداربا کسب ١۰ امتیازدر صدر جدول رده بندی قرار دارد،زنجان با ٨ امتیاز از ۴ دیدار خود در جایگاه دوم قرار دارد، و فارس با ۶امتیاز از ۵ بازی در مکان سوم قرار دارد.

جدال حساس تهران و زنجان برای قهرمانی
هشتمین دوره سابقات واترپلو بانوان قهرمانی کشور امروز جمعه ١۰ آذر با انجام ۶ دیدار به پایان می رسد که در حساس ترین بازی تیمهای تهران و زنجان به مصاف یکدیگر می روند که تیم برنده این دیدار می تواند عنوان نخست این رقابتها را به خود اختصاص دهد. در دیگر بازیها فارس با اصفهان،خوزستان با توابع تهران،زنجان با اصفهان،گیلان با توابع تهران رقابت خواهند کرد و در آخرین بازی این دوره تیمهای خوزستان و اصفهان دیدار نیمه تمام خود را از زمان دوم که ۴بر٢ به صعود اصفهان است پیگیری می شود. شایان ذکر است سه شنبه و در دور نخست این مسابقات دیدار تیم های خوزستان و اصفهان در حالی که در وقت اول با نتیجه ۴ بر ٢ به سود تیم اصفهان پیگیری می شد به دلیل خشونت بیش از حد بازیکنان دو تیم نیمه کاره ماند و مقرر شد نتیجه این مسابقه در جلسه کمیته فنی مشخص شود.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.