تهران فاتح مسابقات واترپلوی نوجوانان آذربایجان غربی

مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور تحت عنوان جام شهدای آذربایجان که از یکشنبه (۱۶ شهریور) در ارومیه آغاز شده بود با قهرمانی تهران به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت‌های واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور (جام شهدای آذربایجان) که از یکشنبه (۱۶ شهریور) به میزبانی استان آذربایجان غربی در حال پیگیری بود عصر دیروز (جمعه) با معرفی تهران به عنوان تیم قهرمان به کار خود پایان داد. در دیدار پایانی تهران با حساب ۷ بر ۴ مقابل اصفهان به برتری دست یافت تا عنوان نخست این دوره از رقابت ها را از آن خود کند. در دیدار رده بندی هم که قبل از دیدار نهایی برگزار شد، تیم قزوین با برتری ۷ بر ۵ برابر فولادمهر سهند آذربایجان شرقی به مقام سومی دست یافت. این مسابقات پنج روزه با حضور ۱۲ تیم از استان های مختلف در استخر هفت تیر شهر ارومیه برگزار شد. تیم های حاضر در این دوره از مسابقات در قالب دو گروه شش تیمی با هم به رقابت پرداختند. در گروه یک این رقابت ها تیم های هیات شنای تهران، ثامن الحجج کرمانشاه، گیلان، اصفهان، فولاد مهر سهند آذربایجان شرقی و هیات شنای آذربایجان غربی و در گروه دوم این رقابت ها تیم های هیات شنای فارس، قزوین، زنجان، خراسان رضوی، استخر ۹ دی تهران و پیشگامان کویر یزد قرار دارند. *نتایج روز پایانی مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور (جام شهدای آذربایجان): دیدار فینال: تهران۷ – اصفهان۴ دیدار رده بندی: فولادمهر سهند آذربایجان شرقی۵ – قزوین۷ برای مقام های پنجم و ششم: خراسان رضوی۷ – فارس۴ برای مقام های هفتم و هشتم: پیشگامان کویر یزد۱۰ – آذربایجان غربی۷ *رده بندی نهایی تیم ها در مسابقات واترپلو قهرمانی نوجوانان کشور (جام شهدای آذربایجان): ۱. تهران ۲. اصفهان ۳. قزوین ۴. فولادمهر سهند آذربایجان شرقی ۵. خراسان رضوی ۶. فارس ۷. پیشگامان کویر یزد ۸. آذربایجان غربی ۹. استخر ۹ دی تهران ۱۰. گیلان ۱۱. زنجان ۱۲. ثامن الحجج کرمانشاه انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.