تهران قهرمان رقابتهای آینده سازان زیر١۶ سال شد

تیم تهران قهرمان رقابتهای آینده سازان زیر ١۶ سال کشور شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،مسابقات واترپلو آینده سازان قهرمانی کشورکه با حضور ٩ تیم برتر کشور در دو رده سنی زیر١۴وزیر١۶ سال در کرمانشاه برگزار می شود،ظهر امروز پیگیری شد وطی آن رقابتهای زیر ١۶ سال با دیدار تیمهای کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید که در این دیدار کرمانشاه١١بر١۰ اصفهان را شکست داد وبدین ترتیب در پایان این مسابقات تهران با۴ امتیاز رقابتهای آینده سازان زیر١۶ قهرمان شد،کرمانشاه با٢امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و اصفهان بدون امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. جدال تهران اصفهان و کرمانشاه برای قهرمانی در رده سنی زیر ١۴ سال در رده سنی زیر ١۴ سال و در دور چهارم این رقابتها امروز تهران۵بر۴ توابع تهران را شکست داد،کرمانشاه٧بر۴ زنجان را از پیش رو بر داشت و تیمهای آذربایجان غربی واصفهان نیز به تساوی۵بر۵ دست یافتند. مسابقات واترپلو آینده سازان قهرمانی کشوردر رده سنی زیر ١۴ سال امشب با برگزاری دور پنجم به پایان خواهد رسید.شایان ذکر است هم اکنون در جدول رده بندی این مسابقات تیمهای تهران،کرمانشاه واصفهان با ۶ امتیاز رقابت حساسی برای قهرمانی دارند.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.