تهران قهرمان مسابقات واترپلو جوانان کشور شد

تیم تهران با اقتدار بر سکوی قهرمانی مسابقات واترپلو جوانان کشور – گرامیداشت دهه فجر) ایستاد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، دور پنجم وپایانی مسابقات واترپلو جوانان کشور (رده سنی ١٧ – ١٨ سال) صبح امروز سه شنبه با برگزاری ٢دیدار به اتمام رسید و طی آن در حساس ترین بازی که حکم فینال این رقابتها را داشت تیم های تهران و زنجان در استخر ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که در پایان این بازی تیم تهران با برتری ١٣ بر ٨ مقابل زنجان عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.
حامد ملک خانبانان، رامتین اوسطی، مهران باقری، عطا برخورداری از جمله بازیکنان شاخص و ملی پوش تیم تهران در این رقابتها به شمار می روند. شایان ذکر است در دیگر دیدار این مرحله تیمهای فارس و هرمزگان به مصاف هم رفتندکه فارس ١۴بر۴ رقیب خود را شکست داد و سوم شد.

بدین ترتیب در پایان این رقابتها تیم تهران ٨ امتیازی شد و با ۴ برد و بدون شکست بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد. پس از تیم تهران، تیم زنجان با ۶ امتیاز در جای دوم قرار گرفت. فارس با ۴امتیاز سوم شد،هرمزگان با٢ امتیاز چهارم شد وآذربایجان شرقی بدون امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان کشور رده سنی١٧-١٨ سال -گرامیداشت دهه مبارکه فجر- از صبح یکشنبه ٩ بهمن ماه با حضور ۵ تیم فارس، هرمزگان، زنجان، تهران و آذربایجان شرقی دراستخر مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده بود.

شایان ذکر است در سال جاری تیم های تهران و اصفهان عناوین قهرمانی مسابقات رده سنی کمتر از ١۶ سال و کمتر از ١۴ سال را به خود اختصاص داده بودند.

image_printپرینت مطلب