تهران میزبان فینال لیگ برتر واترپلو

شهبازی و امیدیه در فینال رقابت های لیگ برتر واترپلو روز جمعه (دوم اسفند) در استخر ۹ دی تهران به مصاف هم می روند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دو تیم نفت امیدیه و شهبازی زنجان از ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه (دوم اسفند) فینال بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور را برگزار می کنند.
این دو تیم به عنوان صدرنشین گروه های خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. حضور چهره های ملی پوش و با تجربه در ترکیب هر دو تیم و استفاده از مربیان به نام در کادر فنی موجب حساسیت و غیرقابل پیش بینی شدن این دیدار شده است.
در مرحله نیمه نهایی تیم نفت امیدیه مقابل نفت و گاز گچساران صف آرایی کرد. نماینده امیدیه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت.
شهبازی زنجان مقابل دانشگاه آزاد تهران مرحله نیمه نهایی را برگزار کرد. این دو تیم هر دو از تیم های پرقدرت این فصل از رقابت ها بودند. مسابقه نزدیک نمایندگان تهران و زنجان در نهایت با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ به سود تیم زنجانی به پایان رسید.
کار قضاوت دیدار فینال بیست و سومین دوره لیگ برتر واترپلو را مسعود رضوانی و حامد دایی تقی بر عهده دارند و سیروس طاهریان و محمدهادی بیک ناظران این مسابقه هستند.
در همین چارچوب مسابقه رده بندی این فصل از رقابت های لیگ برتر واترپلو را دو تیم دانشگاه آزاد و نفت و گاز گچساران برگزار می کنند. این دیدار از ساعت ۱۱صبح روز جمعه ( دوم اسفند) در استخر بین الملی ۹دی برگزار می شود.
مسئولیت قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا محمدی و امیر آذرخش است. داود رضاسلطانی و مرتضی شریعت نیز به عنوان ناظر در محل برگزاری مسابقه حاضر می شوند.
*برنامه بازی های فینال و رده بندی بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو:
فینال: نفت امیدیه – شهید شهبازی زنجان، جمعه مورخ ۹۲/۱۲/۲. ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۰۰ در استخر ۹دی
رده بندی: دانشگاه آزاد اسلامی – نفت و گاز گچساران، جمعه مورخ ۹۲/۱۲/۲. ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۲:۳۰ در استخر ۹دی

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.