توروس: درحال مذاکره‌ایم، اما دوست دارم در ایران کار کنم

گزینه هدایت تیم ملی شنای ایران گفت: فعلا در حال مذاکره با مسئولان فدراسیون ایران هستم، اما دوست دارم در ایران کار کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کارولی توروس، گزینه هدایت تیم ملی شنای ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درمورد سفرش به ایران و مذاکره با مسئولان فدراسیون شنای ایران اظهار داشت: احساس خیلی خوبی دارم از اینکه به ایران سفر کردم. ایران مردم بسیار مهربانی دارد که به واقع قلب من را نوازش کردند. من توانستم بخش‌هایی از ایران را ببینم؛ البته زمان زیادی نداشتم، اما در روز اول که کار زیادی نداشتم از شمال شهر بزرگ تهران بازدید کردم. همچنین به شهر شیراز رفتم و آنجا هم با دوستان زیادی آشنا شدم.

وی ادامه داد: فدراسیون ایران به نظرم یک خانواده بزرگ است که همه از قهرمانان این رشته هستند. من در بین آنها احساس غریبی نکردم، زیرا می‌دانم حرف‌هایم را به خوبی متوجه می‌شوند و می‌توانیم با هم برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کنیم.

گزینه مجارستانی هدایت تیم ملی شنای ایران خاطرنشان کرد: استعدادهای زیادی در ایران هستند. همه جای دنیا استعداد دارند. من مطمئنم که استعداهای ایران توانایی رسیدن به موفقیت دارند، اما باید بهتر شوند. من یکی از شناگران تیم ملی ایران را دیدم و حاظرم روی او شرط ببندم که حتماً می‌تواند سهمیه المپیک را بگیرد.

توروس افزود: من با مربیان ایرانی در شیراز صحبت کردم. به آنها گفتم برای پیشرفت شناگران نیاز دارند که در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنند و تمرینات مستمری داشته باشند. به نظرم تکنیک شناگران ایران خوب است، اما نیاز دارند در برخی از موارد به روزرسانی شود. گاهی تکنیک‌های شناگران ایران می‌تواند اصلاح شود و آنها را به رکووردهای جدید برساند. این هم با تمرین شدنی است، اما شناگری که در هفته تمرینات منظم و فشرده‌ای ندارد قطعاً شانسی هم برای موفقیت نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: اگر در شنای پروانه شما نتوانید با زاویه درست و دقیق دست بزنید حتماً در مسابقه بازنده خواهید شد. این نکات ریز باید اصلاح شود تا شناگران ایران به موفقیت بزرگتری برسند.  رضوانی از من خواست که روی شناگران جوان سرمایه‌گذاری کنم و با کمک دستیاران ایرانی شناگران بیشتری را برای کمک به تیم ملی آماده کنم.

گزینه هدایت تیم ملی شنای ایران گفت: هدف من در ایران این است که بتوانم در دراز مدت تاثیر گذار باشم، زیرا در کوتاه مدت نمی‌توان کار زیادی را پیش برد. هدف فدراسیون این است که شناگران بیشتری را برای کسب سهمیه المپیک آماده کند و این هم جزو تجربه من است، زیرا بیشتر در بخش توسعه شنا کار کرده‌ام. ابتدا باید شناگران خوبی در رده سنی نوجوانان داشته باشیم و آنها را برای موفقیت در راه یابی به المپیک آماده کنیم. این کاری است که در ایران به دنبال آن خواهم بود.

توروس ادامه داد: من برای همه ایرانیان احترام قائل هستم و دوست دارم در اینجا کار کنم. از مردم و طرفداران ایرانی هم می‌خواهم که از شناگران و تیم ملی خود حمایت کنند و به آنها احترام بگذارند تا بتوانیم با هم موفق شویم. ما بدون کمک همه نمی‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ مثل کسب سهمیه المپیک امیدوار باشیم، اما سوال مهم این است که تا چه حد می‌توانیم کارها را مطابق انتظار به پیش ببریم. فعلاً در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب