توضیح فدراسیون شنا درباره کسب کرسی‌های بین المللی

به دنبال کسب کرسی های بین المللی توسط نمایندگان ایران در کنفدراسیون شنای آسیا گمانه زنی هایی خلاف واقع مطرح شده که توضیحاتی در این باره ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ خوشبختانه در انتخابات کنفدراسیون شنای آسیا آقایان محسن رضوانی به عنوان عضو هیات رئیسه و خسرو امینی به عنوان رئیس کمیته فنی واترپلو آسیا انتخاب شدند. طبیعتاً این خبر بعد از اعلام رسمی در تاریخ ۲۳ مهر ماه، باردیگر از سوی سایت فدراسیون نیز مخابره شد.
در همان زمان رایزنی‌های گسترده‌ای برای کسب کرسی‌های مختلف و عضویت چهره‌های کارآمد ایرانی در کمیته‌های کنفدراسیون آغاز شده بود. این موضوع بعد از گذشت حدود سه ماه فعالیت در حوزه دیپلماسی ورزشی و با حمایت ارگان های بالادستی سرانجام محقق شد. به طوری که به تدریج مجید مشتاق عشق به عضویت در کمیته پیشکسوتان درآمد و محسن سمیع‌زاده نیز عضو کمیته توسعه و تحقیقات شد. همچنین آرش شرافت وزیری کرسی پزشکی و ضد دوپینگ را بدست آورد و امید حدیقی نیز به عضویت کمیته فنی شیرجه انتخاب گردید.
خبر عضویت این چهار نفر طی ایمیلی در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱۷ برابر با ۲۰ دی ماه ۱۳۹۵ به فدراسیون شنای ایران اعلام و در همین راستا این خبر طی روزهای اخیر از سوی سایت روابط عمومی فدراسیون شنا منعکس شد.

لازم به تاکید است که بعد از اعلام اسامی به کمیته های مختلف کنفدراسیون تا زمان عضویت نمایندگان ایران، طی هفته‌های اخیر رایزنی‌های موثری انجام شده بود که در این میان حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان بویژه تلاش های مدیر کل وقت امور بین الملل این ارگان ستودنی است.

فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از اهالی رسانه بویژه خبرگزاری محترم تسنیم مطالب فوق را جهت تنویر افکار عمومی پیرامون خبر منتشر شده در این رسانه اعلام می کند.

با احترام
روابط عمومی فدراسیون شنا

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.