رضوانی: توقع ما از تیم واترپلوی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان کسب نتایج معقول است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: توقع ما از تیم واترپلوی جوانان کسب نتایجی معقول در مسابقات جهانی است.

به گزارش روایط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تیم واترپلوی جوانان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: تمرینات تیم کنونی، یکی از سخت‌ترین دورهای تمرینی‌ است که به یاد دارم. جوانان واترپلوئیست‌ فشار تمرینی زیادی را تاکنون سپری کرده‌اند و علاوه بر این موضوع مربیان تیم برای بازیکنان کلاس‌های تئوری و آنالیزی زیادی را برگزار کرده‌اند. شخصا از روند کنونی این تیم رضایت دارم و امیدوارم نتایج مناسبی کسب شود.

وی ادامه داد: تیم واترپلو جوانان ایران در گروه دشواری قرار دارد؛ اما شخصا از این تیم توقع دارم که نتایج منطقی کسب کند و نسبت به ادوار گذشته نتیجه معقولانه‌تر باشد. پیش از آغاز مسابقات تیم واترپلوی کشورمان در یک تورنمنت دوستانه با حضور قدرت‌های جهانی شرکت می‌کند. این رقابت‌ها می‌تواند به آمادگی تیم در پیکارهای جهانی کمک کند.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص باز‌ی‌های داخل سالن آسیا، گفت: احتمالاً با ۶ یا ۸ شناگر در این بازی‌ها حضور پیدا خواهیم کرد. در صحبت‌هایی که با مربیان تیم ملی داشتیم، شرایط شناگران خوب است و امیدوارم رکوردهای خوبی در این بازی‌ها ثبت شود.

رضوانی تاکید کرد: مسابقات جهانی شنا را هم در پیش داریم که با ۲ شناگر به ‌نام‌های انصاری و چاووشی‌فر در این پیکارها شرکت خواهیم کرد. برای انتخاب این دو نفر به کادر فنی تیم ملی اختیار تام دادیم تا نفرات را گزینش کنند. البته مربیان تیم ملی تمرکز اصلی خودشان را بر روی مسابقات داخل سالن گذاشته‌اند و شناگران در آن مسابقات به پیک کامل آمادگی می‌رسند ولی هر دو شناگر اعزامی به مسابقات جهانی شرایط خوبی دارند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب