تیمی یکدست ایرانی، نیازمند حمایت ایرانی

تیم ملی واترپلو کشورمان تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات توسعه جهانی (فیناترافی) که به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود٬ در تهران دنبال می کند.

انسیه ورزنده:

به گزارش روابط عمومی فدراسین شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

 مسئولان فدراسیون در این دوره از مسابقات علاوه برآن‌که باید به دنبال اعزام تیمی قدرتمند به نمایندگی از واترپلو کشور باشند می خواهند مقابل نماینگان فدراسیون جهانی که به تهران می آیند از نظر میزبانی رو سفید باشند.

شاید به ظاهر این رقابت‌ها فقط یک تورنمنت باشد ولی باید درک کرد که گرفتن یک چنین میزبانی‌هایی در حالی که ایران در تمامی عرصه ها زیر ذره‌بین حاشیه‌سازان غربی است کار بسیار سختی بود ولی خانواده شنا٬‌ شیرجه و واترپلو که همگی از اهالی فن هستند٬‌ توانستند با لابی های خاص خود مقابل کارشکنی برخی عناصر ایستاده و با عنایت به میزبانی خوب در رقابتهای جام باشگاههای آسیا مدعیان واترپلو سطح ۲ جهان را به ایران بکشانند.
این میزبانی می تواند در عرصه جهانی نام ایران را بدرخشاند حال که مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی همگی متفق القول شده اند که به عنوان میزبان دستع خالی مسابقات را ترک نکنند. طی صحبتهایی که با بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتیم آن‌ها به کسب مقامی کمتر از سکوی نخست و مدالی کمرنگ تر از طلا قاتع نیستند.
خوشبختانه تاکنون اردوهای تدارکاتی تیم ملی واترپلو بدون هیچ مشکلی برگزار و دنبال می شود نکته جالب توجه در این تیم کادر فنی آن است کادری که در گذشته به ندرت در آن نامها فقط ایرانی بود ولی این بار همگی هموطنانمان هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند٬‌ اگر این کادر با واترپلوئیستهای باانگیزه ایرانی در این مسابقات جهانی صاحب مدال شود به طور حتم برگ زرینی در تاریخ واترپلو کشور خواهد بود که کمتر تکرار می شود و سیروس طاهریان و دستیارانش به منتقدین ثابت می کنند که سرمایه های ملی می توانند به خوبی مقابل قدرتهای مطرح جهان صف آرایی کنند و روی سکو بروند.
در این روزها که شمارش معکوس برای شروع مسابقات توسعه جهانی واترپلو آغاز شده٬‌ فدراسیون و تیم ملی واترپلو ایران نیاز به حمایت همه جانبه تمامی افراد اعم از مسئولان وزارت ورزش و جوانان٬ کمیته ملی المپیک٬‌ مسئولان سیاسی٬‌ اصحاب رسانه و عوام مردم و… دارد تا بدون هیچ مشغله فکری خاص ملی پوشان و کادر فنی مقابل مدعیان حاضر در این رقابت ها قد علم کنند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب