تیم ملی شنا به دور نهایی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد راه یافت/ انصاری در ۵۰متر قورباغه و ۱۰۰ متر پروانه فینالیست شد

در صبح دومین روز از رقابت های شنا بازی های داخل سالن آسیا تیم ملی شنا به دور نهایی 4 در 100 متر آزاد راه یافت و مهدی انصاری نیز با رکورد شکنی در 100 متر پروانه و همچنین 50 متر قورباغه فینالیست شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی شنا ایران در دومین روز مسابقات شنا مسافت کوتاه( استخر ۲۵ متر) بازی های داخل سالن آسیا به میزبانی عشق آباد ترکمنستان در ماده های مختلف نماینده داشت.

در ماده ۵۰ متر قورباغه مهدی انصاری با ثبت زمان  ۲۷.۹۸  و آریا نسیمی شاد با زمان ۲۸.۳۲ به سکوی پایان رسیدند. انصاری با این رکورد در رده هشتم دور مقدماتی قرار گرفت و راهی فینال شد.

کاپیتان جمال چاووشی فر نیز در ماده ۵۰ متر کرال پشت با زمان ۲۶.۰۱  و محسن مهمان نواز با  ۲۶.۱۵ به کار خو پایان دادند.

در ماده ۱۰۰ متر پروانه مهدی انصاری نمایش فوق العاده ای داشت و شکستن رکورد ملی و با ثبت زمان  ۵۳.۲۳ در دسته خودش اول و در مجموع مرحله مقدماتی سوم شد و جواز حضور در فینال را بدست آورد.

تیم ملی ایران در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد با ترکیب سینا غلامپور، علیرضا یاوری، سروش قندچی و بنیامین قره حسنلو به آب زد و با ثبت زمان ۳.۲۰.۷۶ در رده دوم دور مقدماتی قرار گرفت و راهی فینال شد. در جریان این مسابقه سینا غلامپور نماینده نیشابوری شنا ایران زمان ۴۹.۱۳ را ثبت کرد و فقط ۳ صدم ثانیه تا شکستن رکورد ملی ایران در ۱۰۰ متر آزاد کم آورد.

 

برای مشاهده نتایج کامل ۱۰۰ پروانه اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده نتایج کامل ۵۰ متر قورباغه اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده نتایج کامل ۵۰ متر کرال پشت اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده نتایج کامل ۴ در ۱۰۰ متر آزاد اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.