تیم های آزادی خوزستان و شهبازی زنجان فردا به مصاف هم می روند/ پخش زنده مسابقه فردا از شبکه ورزش

تیم های واترپلو آزادی خوزستان و شهید شهبازی زنجان از هفته اول از دور برگشت لیگ برتر واترپلو فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، تیم آزادی خوزستان که با کسب ۶ امتیاز از مسابقات دور رفت در رده چهارم جدول ایستاده است در این دیدار برای کسب ٣ امیتاز به میدان می رود تا به روند نتیجه گیری خود در این رقابتها ادامه دهد.

در مقابل نماینده زنجان که در دور رفت تنها به ٢ امتیاز دست یافت و مکام پنجم جدول را به دست آورد امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار به وضعیت خود در انتهای جدول سر و سامان بدهد.

تیم پیروز این مسابقه می تواند دور برگشت لیگ واترپلو را با انگیزه و توان مضاعفی آغاز کند و امیدوار باشد تا در دیدار های آینده به رده های بالاتر جدول صعود کند.

این دیدار از ساعت ١۵:٣۰ فردا به قضاوت محمد رضا محمدی و امیر حسین صفا بخش در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد. نظارت این دیدار را سیروس طاهریان بر عهده خواهد داشت.

قرار است جریان کامل این مسابقه از شبکه ورزش سیما به طور زنده و مستقیم پخش شود.

در حال حاضر تیم فولاد ماهان سپاهان با ١۴ امتیاز صدرنشین این رقابتها است.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.