ثبات مدیریت رمز موفقیت فولاد ماهان است/رسانه ملی باید به رشته های تیمی نگاهی یکسان داشته باشد

بهترین بازیکن هفته هفتم لیگ برتر واترپلو با بیان اینکه رسانه ملی باید به تمامی رشته های تیمی نگاه یکسان داشته باشد تاکید کرد: کم توجهی رسانه ملی به رشته واترپلو انگیزه ها در بین بازیکنان این رشته را کاهش داده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن جلیلی کاپیتان تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان که در نخستین دیدار از دور برگشت لیگ برتر واترپلو مقابل کوثر گیلان به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد، ضمن بیان این مطلب مهمترین عامل صدرنشینی فولاد ماهان را پیروی از یک برنامه منظم و جدیت در تمرینات تیمی عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر ما بیش از ٨ ماه است که به صورت منظم و در تمام روزهای هفته تمرینات خود را با جدیت پیگیری می کنیم، این سطح تمرینات و جدیت در هیچ تیمی وجود ندارد که دلیل اصلی آن به موضوع مدیریتی در سطح باشگاه باز می گردد. وجود ثبات مدیریت در فولاد ماهان یکی از دلایل اصلی موفقیت های چند سال گذشته ما در واترپلو بوده، اما واقعیت این است که در کشور باشگاههای زیادی نیستند که در واترپلو فعال هستند و از این رو در لیگ تیم های زیادی نیستند که بخواهیم آنها را مدعی بدانیم.

ملی پوش واترپلو در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر رسانه ها تاثیر بسزایی در گسترش رشته ها و همچنین ارتقا جایگاه آنها در جامعه دارند. در این میان رسانه ملی تاثیر بیشتری دارد اما بنده به عنوان یک واترپلوئیست باید بگویم رشته ما علیرغم آنکه یک رشته تیمی و توپی است متاسفانه صدا و سیما نگاه برابری با سایر رشته های غیر فوتبالی ندارد و قطعا این نیاز وجود دارد که رسانه ملی به رشته های تیمی نگاه یکسان داشته باشد.

گفتنی است محسن جلیلی از سوی سازمان لیگ برتر واترپلو به عنوان بهترین بازیکن دیدار سپاهان و کوثر گیلان که با برتری تیم فولاد ماهان به پایان رسید، انتخاب شد.

image_printپرینت مطلب