ثبت نام آنلاین کارت شناسایی (آی دی کارت) مسابقات توسعه جهانی واترپلو

تماشای مسابقات توسعه جهانی واترپلو برای عموم آزاد است اما اعضای ستاد، تیم برگزاری و سایر عوامل درگیر باید برای ثبت نام کارت شناسایی در روزهای اول تا دهم اردیبهشت به سایت فدراسیون مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پنجمین دوره رقابت‌های توسعه جهانی واترپلو روزهای سوم تا هشتم خردادماه سال جاری در مجموعه شیرودی تهران برگزار می شود. ستاد برگزاری مسابقات جهت تکریم پرنسل، خبرنگاران و سایر اعضای خانواده ستاد برگزاری اقدام به صدور کارت شناسایی ( آی دی کارت) ویژه مسابقات واترپلوی توسعه جهانی می کند.

لازم به ذکر است، ثبت نام آی دی کارت مسابقات توسعه جهانی واترپلو از روز اول لغایت ۱۰ اردیبهشت انجام می شود. این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

از آن جایی که تامین امنیت مسابقات توسعه جهانی واترپلو بر عهده مراجع مربوطه است؛ هیچ کس تحت هیچ عنوان بدون در اختیار داشتن آی دی کارت ویژه مسابقات اجازه حضور در حاشیه استخر محل برگزاری را نخواهد داشت.

از این رو خواهشمندیم با رعایت دقیق نکات زیر ما را در روند بهبود خدمت رسانی یاری فرمایید.

ضمنا ستاد برگزاری این رقابت ها تمهیدات ویژه ای برای حضور پیشکسوتان و نمایندگان هیات های استانی در سکوهای تعیین شده، در نظر گرفته است.

 لازم به ذکر است تماشای مسابقات برای عموم مردم آزاد است و متعاقبا تاریخ فروش بلیط برای عموم مردم در محل ورزشگاه شیرودی اعلام می شود.

 

*مراحل ثبت نام آی دی کارت ویژه مسابقات توسعه جهانی واترپلو:

 لطفا اطلاعات شناسایی و معرفی نامه سازمانی و فایل اسکن شده عکس خود را به ترتیب زیر به آدرس ایمیل Iranfina@gmail.com ارسال فرمایید.

۱- نام کامل سازمان مربوطه

۲- عنوان شغلی

۳- نام و نام خانوادگی ( به زبان فارسی)

۴- نام و نام خانوادگی ( به زبان انگلیسی)

۵- پیوست فایل اسکن شده عکس ۴*۳

۶- پیوست اسکن فایل معرفی نامه از سازمان مربوطه یا اسکن کارت حراست وزارت ورزش و جوانان

۷- پیوست اسکن کارت ملی

۸- شماره تلفن همراه

 

*ثبت نام آی دی کارت به منزله دریافت قطعی آن نیست و اطلاعات هر فرد باید به تائید روابط عمومی فدراسیون و حراست وزارت ورزش و جوانان برسد.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.