ثبت نام کلاس داوری شنای هنری بانوان

کلاس داوری شنای هنری به صورت مجازی جهت دارندگان کارت مربیگری یا داوری درجات۳-۲-۱ و ملی (بانوان) رشته های تحت پوشش فدراسیون سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون در نظر دارد با همکاری کمیته فنی شنای هنری فدراسیون یکدوره کلاس داوری شنای هنری بانوان در یک بخش مجازی جهت دارندگان کارت مربیگری یا داوری درجات۳-۲-۱ و ملی رشته های تحت پوشش فدراسیون(بانوان) سراسر کشور برگزار کند. لذا علاقمندان شرکت در این دوره داوری که دارای شرایط ذیل هستند می توانند از روز دوشنبه (شش بهمن ماه ۱۳۹۹) لغایت روز پنجشنبه (۱۶بهمن ) از طریق ثبت نام الکترونیکی در سایت فدراسیون به آدرس register.irsf.ir (درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون) ثبت نام کنند.

۱-شرایط برگزاری دوره داوری شنای هنری:

برگزاری دوره داوری شنای هنری ویژه کلیه دارندگان کارت های مربیگری درجات۳- ۲ و ۱ یا دارندگان  کارت داوری (درجات ۳ یا ۲ یا۱ یا ملی) در یکی از رشته های شنا، شیرجه، واترپلو و شنای هنری فدراسیون است. همچنین شناگران این رشته با داشتن حکم قهرمانی (باشرط حداقل سن ۲۰ سال و داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه) می توانند با تایید کمیته فنی شنای هنری در این دوره حضور یابند.

زمان برگزاری کلاس مجازی(آنلاین): تاریخ های ۱۸لغایت ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰

۲-نحوه ثبت نام در سامانه:

  • ابتدا می بایست ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون بعنوان عضویت خانواده شنا (ایجاد حساب کاربری) صورت پذیرد. سپس نسبت به تکمیل ویرایش اطلاعات کاربری پروفایل خود(مشخصات فردی/اطلاعات تماس/اطلاعات شغلی وتحصیلی/مدارک) اقدام کنند.
  • سپس کارت مربیگری (۳یا ۲ یا ۱) را در قسمت درخواست تایید سوابق بارگذاری نمایید

جهت اطلاع بیشتراز نحوه ثبت نام و عضویت درسامانه بانک اطلاعات فدراسیون شنا،

خط فرمان ورود به سامانه فدراسیون شنا به آدرس register.irsf.ir  روی آیکون آموزش سامانه کلیک نموده و فایل آموزش گام به گام ثبت نام را بارگذاری و مطالعه نمایید.

توجه۳-مبلغ این دوره ۴.۰۰۰.۰۰۰ریال می باشد.

برای راهنمایی بیشتر می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰  لغایت ۱۴:۰۰ با کمیته آموزش فدراسیون با شماره تلفن های ۸۸۸۲۳۱۰۴-۰۲۱  و   ۸۸۸۲۷۵۲۶-۰۲۱ داخلی ۱-۲-۳

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.