جاویدان: ۱۶۵ ورزشکار زیرنظر هیأت شنای کرمانشاه فعالیت می‌کنند

رئيس هيات شنا، شيرجه و واترپلوي استان كرمانشاه، از فعاليت 165 ورزشكار خانم و آقا زيرنظر اين هيات خبر داد و گفت: بيشتر اين افراد در رشته واترپلو مشغول به تمرين و مسابقه هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  پیمان جاویدان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع ورزشکارانی که زیرنظر هیات به صورت رسمی در حال فعالیت هستند، واترپلو بیشترین تعداد ورزشکار را دارد که ۶۰ نفر در بخش آقایان و ۲۰ نفر هم در بخش بانوان مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در رشته شنا نیز ۷۰ نفر در هر دو بخش آقایان و بانوان مشغول هستند که به صورت مساوی در حال فعالیت می باشند.
جاویدان با بیان اینکه هشت نفر در بخش آقایان در رشته شیرجه مشغول به فعالیت هستند، تعداد بانوان فعال رشته شنای موزون را هم هفت نفر عنوان کرد.

رئیس هیات شنای کرمانشاه در خصوص تعداد مربیان و داوران فعال هیات نیز گفت: هم اکنون در استان نزدیک به ۱۵ مربی و ۳۵ داور فعال زیرنظر هیات مشغول به فعالیت هستند.

وی همچنین به برنامه های در دست اجرای امسال هیات نیز اشاره کرد و گفت: امسال سعی می کنیم بتوانیم همانند سال گذشته که اعزام های زیادی به مسابقات لیگ و قهرمانی کشور داشتیم تعداد اعزام های بیشتری به مسابقات مختلف داشته باشیم و علاوه بر آن برنامه استعدادیابی را نیز به صورت جدی در دستور کار خواهیم داد.

جاویدان، برگزاری دوره های مربیگری و داوری و فعال کردن هیات های شهرستانی از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که امسال توسط هیات شنا پیگیری خواهد شد.

رئیس هیات شنای کرمانشاه به برخی موفقیت های این هیات در سال گذشته نیز اشاره و اظهار کرد: تیر ماه سال قبل و در مسابقات شنای قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان و در رده سنی ۱۳- ۱۴ سال و ۱۵- ۱۶ سال برگزار شد علی سراوند شناگر کرمانشاهی به دو مدال طلا دست یافت، آرمان صیدی سه مدال نقره کسب کرد و امیرحسام دارابی نیز صاحب گردن آویز برنز شد.
وی خاطرنشان کرد: در بخش شیرجه و در مسابقات انتخابی تیم ملی شهنام نظرپور یک طلا، یک نقره و یک برنز، فراز احمدوند یک نقره و یک برنز و مسعود ویسی نیز دو مدال برنز کسب کردند تا در پایان مسابقات و در بخش تیمی کرمانشاه مقام سوم را کسب کند.

جاویدان گفت: در بخش شیرجه نیز خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم به گونه ای که در مسابقات جام شهدای سمنان رده سنی ۱۱- ۱۲ سال تیم کرمانشاه مقام سوم را کسب کرد.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین در سال گذشته علاوه بر دعوت تعداد زیادی از ورزشکاران کرمانشاهی به اردوی تیم های شنا، شیرجه و واترپلو تعدادی از آن ها به نام های علی سراوند، شهنام نظرپور در تیم شنا و شیرجه، همچنین ارشیا الماسی، محمدمهدی حیدری و محمدجواد عباسی در تیم واترپلو به عنوان اعضای اصلی در تیم ملی حضور پیدا کردند.

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب