جاویدان: با آیین نامه جدید مدارس شنا تحولات مثبتی را در ورزش‌های آبی می‌بینیم

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو کرمانشاه اعلام آیین‌نامه‌ جدید برای تامین باشگاه‌های ورزش‌های آبی را قدم مثبت فدراسیون اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ پیمان جاویدان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از عملکرد رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، اظهار کرد: با توجه به برنامه جدیدی که طبق آیین‌نامه‌ اخیر اعلام شده است ورزش‌های آبی زیر نظر ورزش‌های همگانی خارج شد و در اختیار خود فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو قرار می‌گیرد که قطعا با این شرایط کیفیت ورزش‌های آبی (شنا، شیرجه و واترپلو) در ایران به مراتب پیشرفت خواهد کرد.

او با بیان این که برنامه جدید طبق آیین‌نامه‌ اعلام شده مثبت‌ترین قدمی بود که فدراسیون می‌توانست بردارد، افزود: رضوانی همیشه حامی هیات استان‌های ورزش‌های آبی (شنا، شیرجه و واترپلو) بوده است. از جمله کارهایی که می‌توان باز هم به آنها اشاره کرد تاسیس استخر و پایگاه‌های قهرمانی بود که در حال‌ حاضر فعالیت خود را در راستای تقویت پایه‌های ورزش شنا ادامه می‌دهد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه با اشاره به حرکت های رو به پیشرفت فدراسیون، گفت‌: رییس فدراسیون با این حمایت‌ها شرایط را برای همه هیات‌ها بهبود بخشیده است. قطعا تحولات خوبی را در شنا، شیرجه و واترپلو خواهیم دید.

پیمان جاوید در مورد این که با توجه به آیین‌نامه‌ جدید هیات استان کرمانشاه چه برنامه‌های دارد، اظهار کرد: طبق این آیین‌نامه‌ استخر اشرفی اصفهانی در اختیار هیات استان کرمانشاه قرار می‌گیرد. با این شرایط هدف اصلی هیات شنا، شیرجه و واترپلو کرمانشاه مساله استعدادیابی خواهد بود و تمام تلاش خود را برای کشف و تمرین دادن استعدادهای جدید انجام می‌دهیم. در زمینه شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه استعدادهای خوبی مثل آقای نظرپور دارد که با شرایط به وجود شاهد حضور این عزیزان خواهید بود.

او در پایان افزود: ورزش شنا رشته‌ای است که باید از پایه به صورت حرفه‌ای تمرین و آموزش داده شود. با اعلام آیین‌نامه‌ جدید شرایط برای بهبود پایه‌های این ورزش فراهم شده است و قطعا به موفقیت می‌رسد. هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه نیز یکی از پر تلاش‌ترین هیات ها در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب