جدول رده‌بندی لیگ برتر واترپلو

تا پایان هفته سوم دور برگشت بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو، تیم های دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب با 13 و 12 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت های لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۳ هر هفته حساس تر می‌شود. در مسابقات هفته سوم دور برگشت توقف دانشگاه آزاد و پیروزی سپاهان فاصله امتیازی را در صدر جدول به عدد یک رساند.

در مسابقات این هفته دانشگاه آزاد صدرنشین این فصل از رقابت های لیگ برتر ۸ بر ۸ مقابل شهبازی زنجان متوقف شد و فولاد مبارکه سپاهان نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم ۹ بر ۷ نفت امیدیه را از پیش روی برداشت. با احتساب این نتایج سپاهان ۱۲ امتیازی شد و فاصله دوامتیازی خود را با دانشگاه آزاد به عدد یک رساند تا هفته های پیش رو نفس گیرتر پیگیری شود.

نتیجه مسابقه دو تیم چوکا تالش و نفت و گاز گچساران هم به دلیل حاضر نشدن تیم تالشی ۵ بر صفر به سود نماینده گچساران اعلام شد.

با پایان یافتن مسابقات در هفته سوم دور برگشت، جمعه (۱۹ دی ۱۳۹۳) فولاد مبارکه سپاهان و دانشگاه آزاد به ترتیب مقابل نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه به آب می‌زنند.

 

نتایج هفته سوم دور برگشت بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو:

دانشگاه آزاد اسلامی ۸ – شهید شهبازی زنجان۸

فولاد مبارکه سپاهان۹ – نفت امیدیه۷

 

 

 جدول رده بندی بیست وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته سوم دور برگشت:

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد اسلامی ۷ ۶ ۰ ۱ ۸۹ ۴۵ ۴۴+ ۱۳
۲ فولاد مبارکه سپاهان ۷ ۶ ۱ ۰ ۸۵ ۵۵ ۳۰+ ۱۲
۳ شهید شهبای زنجان ۷ ۳ ۲ ۲ ۶۸ ۶۳ ۵+ ۸
۴ نفت امیدیه ۷ ۲ ۴ ۱ ۶۳ ۸۲ ۱۹- ۵
۵ نفت و گاز گچساران ۷ ۲ ۵ ۰ ۵۲ ۶۳ ۱۱- ۴
۶ چوکا تالش ۷ ۰ ۷ ۰ ۲۰ ۶۴ ۴۹- ۰

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب