جشنواره شنای زیر ۱۰ سال پسران

جشنواره شنای زیر 10 سال پسران 19 و 20 اسفند 1395 بصورت منطقه‌ای در قالب 6 منطقه با مرکزیت دبیرخانه مناطق برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ بر اساس اعلام کمیته فنی شنا، با توجه به شرایط آب و هوایی و حجم بالای فعالیت هیات‌های شنا استانی در پایان سال و همچنین بمنظور پایین آوردن هزینه‌ خانواده‌های‌ شناگران و هیات‌ها، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند جشنواره شنای زیر ۱۰ سال پسران بصورت منطقه‌ای در قالب ۶ منطقه در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۵ همزمان در ۶منطقه، با مرکزیت دبیرخانه مناطق برگزار می‌شود.  تیم‌های علاقمند استان‌ها در هرمنطقه باید با دبیرخانه منطقه تحت پوشش خود(طبق جدول ذیل) هماهنگی های لازم را انجام دهند. لازم بذکر است دبیرخانه‌های مناطق ۶گانه از پذیرش سایر مناطق در جشنواره خود ممانعت می‌کنند. موارد استثناء با توافق فدراسیون قابل هماهنگی می‌باشد.

 

مناطق دبیرخانه منطقه

استان های ذیل منطقه

منطقه ۱ زنجان آذربایجان غربی آذربایجان شرقی اردبیل گیلان
منطقه ۲ تهران قزوین مازندران مرکزی البرز قم
منطقه ۳ کرمانشاه همدان کردستان لرستان ایلام
منطقه ۴ خوزستان کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری بوشهر فارس
منطقه ۵ کرمان هرمزگان سیستان و بلوچستان اصفهان یزد کیش
منطقه ۶ خراسان رضوی خراسان جنوبی خراسان شمالی گلستان سمنان

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.