جشن تقدیر از پیشکسوتان پیوند نسل جدید و قدیم شنا بود/جشنواره شنای بانوان بین المللی می شود

رئیس هیات شنای استان تهران هدف از برگزاری مراسم تقدیر از پیشکسوتان و قهرمانان شنای پایتخت را پیوند و همدلی بین قهرمانان و افتخارآفرینان نسل جدید با قهرمانان و پیشکسوتان گذشته شنای کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، رضا حبیبی رئیس هیات شنای استان تهران با اشاره به برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان استان تهران – یادواره مرحوم پاکیزه تنها- که روز ٢٨ تیرماه در استخر رو باز شهید شیرودی برگزار شد، افزود: مهمترین هدف این هیات از برگزاری چنین مراسمی آشنایی و پیوند قهرمانان امروز با قهرمانان و پیشکسوتان نسل های گذشته بود، چرا که معتقدیم این آشنایی می تواند تاثیر زیادی در حفظ روحیه اخلاق مداری و احترام به پیشکسوتان را ورزشکاران کنونی داشته باشد و علاوه بر آن با برگزاری این گردهمایی به پیشکسوتان قدیمی و ورزشکاران امروز این پیام را رساندیم که به یادشان هستیم و زحماتشان را فراموش نخواهیم کرد.

عضو سابق تیم ملی شنای کشورمان در ادامه اظهار داشت: برگزار این مراسم در استخر روباز شهید شیرودی نیز که تمامی قهرمانان و پیشکسوتان قدیم خاطرات بسیار زیادی در این استخر قدیمی داشته اند در ایجاد جو صمیمی این مراسم بسیار تاثیرگذار بود و این عزیزان با دیدار یکدیگر بسیاری از خاطرات خوش گذشته شان زنده شد.

وی تصریح کرد: با برگزاری این مراسم قصد داشتیم به افتخارآفرینان شنای تهرانی نشان دهیم قدر تلاشها و کسب عناوین برتر آنها در کشور را می دانیم و در جهت اعتلای این عزیزان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس هیات شنای تهران در ادامه به تشریح مهمترین برنامه های آتی این هیات پرداخت و گفت: پس از ماه مبارک رمضان جشنواره های شنا ویژه کودکان و نوجوانان به صورت هفتگی و مستمر پیگیری خواهد شد. در بخش بانوان نیز قصد داریم پس از برگزاری مسابقات انتخابی جهت تقویت روحیه بانوان شناگر تهرانی یک دوره تورنمنت چند جانبه بین المللی با حضور چند تیم از کشورهای آسیای میانه ر ا به میزبانی هیات شنای تهران برگزار کنیم.

image_printپرینت مطلب