جعفری: عقب ماندگی درشنای بانوان را جبران می کنیم/ ورنوس: مسئولیت سنگینی را پذیرفتم

سرپرست فدراسیون شنا در مراسم معارفه مشاور عالی در امور اجرایی بانوان این فدراسیون گفت: باید با کار و تلاش مضاعف و بکارگیری افکار و برنامه های جدید عقب ماندگی ها در شنای بانوان را جبران کنیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در جلسه معارفه “شهرناز ورنوس” مشاور عالی در امور اجرایی بانوان که عصر دیروز سه شنبه با حضور غلامرضا جعفری سرپرست فدراسیون شنا، محسن رضوانی سرپرست امور دبیری، محسن سمیع زاده سرپرست امور اجرایی و جمعی از اعضای کمیته های اجرایی فدراسیون شنا در محل این فدراسیون برگزار شد، جعفری ضمن تاکید بر جبران عقب ماندگی های موجود در شنای بانوان تصریح کرد: فدراسیون شنا نگاه جنسیتی ندارد و با این باور خود را مکلف می داند تا در امور بانوان نیز همانند بخش آقایان در حد مطلوب خدمت رسانی کند.
سرپرست فدراسیون شنا افزود: خوشبختانه خانم “ورنوس” از جنس ورزش شنا هستند و از خانواده این ورزش محسوب می شوند و با درایت و خلاقیت ایشان اطمینان دارم رشته های شنا، شیرجه و واترپلو در امور بانوان می تواند در مسیر واقعی خود روند رو به رشدی را طی کند.
وی با اشاره به اینکه خانم ورنوس ضمن آشنایی و شناخت لازم نسبت به حوزه شنای بانوان از تحصیلات عالی در زمینه مدیریت دولتی نیز برخوردار هستند، تصریح کرد: ما ضمن استفاده از افکار مدیریتی سرپرست امور اجرایی در بخش بانوان، انتظار داریم تا خانواده شنا در جهت رسیدن به سر منزل مقصود همکاری و تعامل لازم را با ایشان داشته باشند.
محسن رضوانی سرپرست امور دبیری فدراسیون نیز ضمن آرزوی موفقیت برای مشاور عالی فدراسیون در امور بانوان گفت: با توجه به رویکرد مسئولان کشور به استفاده از نیروهای جوان، متخصص و با تحصیلات عالی ما هم طی همفکری و تعامل با وزارت ورزش و جوان تصمیم گرفتیم در همین راستا حرکت کنیم و بر اساس همین معیارها سرپرست امور بانوان را انتخاب کردیم.
رضوانی افزود: تصمیم داریم به منظور ارتقاء سطح کیفی و تکنیکی بانوان شناگر کشورمان با همفکری خانم ورنوس از حضور یک مربی زن خارجی از اروپای غربی برای حضور در ایران دعوت کنیم تا در واقع بتوانیم از تجربیات جهانی در جهت سرعت بخشیدن به رشد شنای بانوان بهره مند شویم.
در ادامه این جلسه خانم ورنوس ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده شنای کشور اذعان داشت: از نوع نگاه و توجه و گستره دید مسئولان فدراسیون نسبت به شنای بانوان بسیار خوشحالم.
ورنوس اضافه کرد: شاید از دید بسیاری بنده امروز وارد دنیای شنا شده باشم، اما من عضوی از خانواده شنا هستم که سالها در این رشته فعالیت داشتم و با مشکلات و محدودیت های این رشته در بخش بانوان آشنایی دارم.
وی با تاکید بر اینکه مسئولیت سنگینی را پذیرفته ام اظهار داشت: از همه شما انتظار همکاری و همیاری دارم تا بتوانم مسئولیت سنگینی که عهده دار شده ام را به نحو احسن انجام دهم.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.